اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

خواهران طلبه بسترساز خلق حماسه سیاسی باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خواهران طلبه با بیان اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات 24 خرداد‌ماه بسترساز خلق حماسه سیاسی باشند.

خواهران طلبه بسترساز خلق حماسه سیاسی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه الزهرا (س) اراک اظهار داشت: لازمه خلق حماسه سیاسی حضور همه جانبه، آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات است که طلبه‌ها نقش بسیار مهمی در بسترسازی برای حضور افراد در این انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی در پی‌خواهد داشت که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای حضور کم مردم در انتخابات افزود: برنامه‌ریزی دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات از مدت‌ها قبل آغاز شده است که می‌طلبد مردم در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و همچنین انتخاب فردی اصلح تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه تحقق حماسه سیاسی برنامه‌های راهبردی انقلاب اسلامی را در جهان تثبیت می‌کند، اظهار داشت: ایران همواره در عرصه‌های مختلف حماسه‌ساز بوده و حضور ملت در عرصه‌های مختلف نظام بیانگر اعتماد و وفاداری ملت به نظام اسلامی است.

وی بر نقش ارزنده زنان به‌ویژه طلبه‌ها در حضور هرچه بیشتر افراد جامعه در انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: همه اقشار جامعه به‌ویژه بانوان وظیفه دارند برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد‌ماه شرکت کرده و با رأی خود بر اقتدار هرچه بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی بی‌افزایند.

انتهای پیام/87002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول