اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی بیمه روستاییان مازندران خبر داد

فعالیت مجدد میز خدمت بیمه‌ای در مازندران

سرپرست نمایندگی بیمه روستاییان مازندران گفت: میز خدمت بیمه‌‌ای روستاییان مازندران مجدداً از خردادماه سال‌جاری پیگیری می‌شود.

فعالیت مجدد میز خدمت بیمه‌ای در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی بشیری پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی صندوق تأمین اجتماعی روستایی و عشایری در مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 242 کارگزار فعال در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: 200 کارگزار فعال در امور بیمه روستایی مازندران مربوط به دهیاری‌ها هستند و 16 کارگزار بیمه در تعاونی‌ دهیاران با این نهاد همکاری می‌کنند.

سرپرست نمایندگی بیمه روستاییان مازندران خاطرنشان کرد: 23 تعاونی تولید و سه اتحادیه در قالب تعاونی با صندوق بیمه تأمین اجتماعی روستاها همکاری می‌کنند.

وی تعداد خانوارهای زیر پوشش در مازندران را 245 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: تاکنون 20 درصد از روستاییان زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر مازندران هستند.

سرپرست نمایندگی بیمه روستاییان مازندران با اعلام اینکه اولویت صندوق بیمه روستاییان زیر پوشش قرار گرفتن افراد حاضر در روستاها است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همه روستاییان مازندران زیرپوشش این صندوق قرار گیرند.

بشیری با اعلام اینکه در حال حاضر 430 خانواده به علت فوت همسر از مزایای مستمری این صندوق در مازندران بهره‌برداری می‌کنند، عنوان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به روستاییان و عشایر، میز خدمت صندوق بیمه روستایی و عشایر در مازندران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، کارگزاران بیمه روستایی با حضور در روستاها خدمات بیمه‌ای انجام می‌دادند.

سرپرست نمایندگی بیمه روستاییان مازندران از ازسرگیری ارائه میز خدمات بیمه در روستاها در خردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا محدوده زیر پوشش بیمه‌ای در روستاهای مازندران را افزایش دهیم.

این مسئول در پایان گفت: برای گسترش خدمات بیمه‌ای در سطح روستاهای مازندران مشکلاتی موجود است که نسبت به رفع آن باید اقدام شود.

انتهای پیام/86004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول