اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

خانواده‌های شهدای چهارمحال و بختیاری به مشهد اعزام می‌شوند

معاون نیروی انسانی بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام خانواده‌های معظم شهدای این استان به مشهد مقدس در سال جاری خبر داد.

خانواده‌های شهدای چهارمحال و بختیاری به مشهد اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی اسدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) این استان، اظهار داشت: برای تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای 70 درصد بسیجی استان 484 نفر از این عزیزان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که به مشهد اعزام می‌شوند از شهرستان‌های 9گانه این استان هستند، افزود: : اعزام این عزیزان در قالب 11 کاروان، از 22 اردیبهشت ماه آغاز و تا 27 خردادماه سال جاری از طریق ناوگان ریلی راه‌آهن اصفهان انجام می‌شود.

این مسئول متذکر شد: ما هرچه داریم از خون پاک و فداکاری‌های شهداست، که با فدا کردن جان خود آزادی، عزت و شرافت امروز ما را به ارمغان آوردند.

معاون نیروی انسانی بسیج سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها بر گردن همه ما حق دارند و ما خودمان را وامدار شهدا می‌دانیم و باید با اعزام خانواده‌های آن‌ها به مشهد مقدس نشان دهیم که شهدا هرگز از ذهن و فکر ما بیرون نخواهند رفت.

اسدی بیان داشت: شهدا با فدا کردن جان خود در راه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی علاوه‌بر جلوگیری از پیشروی دشمن به خاک ایران خود را به بالاترین درجه ارزشی رساندند.

وی ادامه داد: همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم در مسیر آرمان‌های بلند امام راحل حرکت کنیم و با خنثی کردن نقشه‌های خبیث دشمن ادامه دهنده راه انبیاء باشیم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول