اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه:

شهدا حلقه اتصال مردم با خداوند هستند

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه گفت: شهدا حلقه اتصال مردم با باریتعالی هستند و اگر مردم حوائج خود را با اعتقاد قلبی از شهدا بخواهند قطعاً برآورده می‌شود.

شهدا حلقه اتصال مردم با خداوند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ناصر بیات بعدازظهر امروز در مراسم یادواره شهدا در دارالقرآن زنجان اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) فرزندی ارزشمند و نمونه برای پدرش، همسری بسیار گرانقدر برای علی‌بن‌ابیطالب (ع) و مادری بسیار فداکار برای فرزندانش بود.

وی از خانواده‌های شهدا تشکر کرد که فرزندان بسیار بزرگی را در دامانشان تربیت کردند و گفت: این تربیت خانواده‌های شهدا قابل ستایش است.

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه آموزش و پرورش را برای فرهنگیان جبهه دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فرهنگیان احساس وظیفه کردند و وارد جبهه بزرگتری شدند.

وی ادامه داد: باید از تک تک شهدا یاد کنیم و بزرگی و فداکاری آنها را به یاد آوریم.

سردار بیات با اشاره به اینکه شهدای بزرگی از آموزش و پرورش وارد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، دانش‌آموزان زیادی در سنین پایین و نوجوانی در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی به تأثیرگذاری معلمان در حضور دانش‌آموزان در صحنه جنگ اشاره کرد و افزود: معلمان در دوران دفاع مقدس، دانش‌آموزان را ترغیب کردند و روحیه شهادت و بزرگواری را به آنان آموختند.

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه با اشاره به اینکه معلم جزو تأثیرگذارترین انسا‌ن‌ها است، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان، دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان با اعتقاد قلبی به سمت جبهه‌ها رفتند.

وی ادامه داد: فرهنگیان و دانش‌آموزان جبهه حق علیه باطل را بر جبهه تحصیل مقدم دیدند و وارد این جنگ شدند.

سردار بیات، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان را سرآمد رزمندگان دانست و اظهار کرد: شهدای آموزش و پرورش با اعتقاد، علم و با تمام وجود حرکت کردند و کار ارزشمندی از خود بر جای گذاشتند.

وی، شهدا را حلقه اتصال مردم با باریتعالی دانست و اذعان داشت: اگر مردم حوائج خود را با اعتقاد قلبی از شهدا بخواهند، قطعاً برآورده می‌شود.

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه اضافه کرد: شهدا واسطه خوبی برای ادای حوائج هستند و خداوند به اعتبار شهدا آرزوهای مردم را برآورده می‌کند.

وی به احترام و ادب و حرمت شهید مطهری اشاره کرد و اذعان داشت: شهید مطهری هیچ‌وقت یک گام جلوتر از استاد و معلم خود حرکت نمی‌کرد.

سردار بیات ادامه داد: هرکسی که احترام معلمان را حفظ کند، خداوند عظمت و بزرگی را نصیبش می‌کند.

وی به حدیثی درباره جایگاه معلمان اشاره کرد و اذعان داشت: در احادیث ذکر شده که انسان سه نوع پدر دارد؛ نخست پدر هر شخص، دوم پدر همسر و سومین پدر انسان، معلم است.

وی به بزرگی و تواضع انسان‌های بزرگ اشاره کرد و افزود: انسان با انجام تواضع و اخلاص بزرگ می‌شود و تواضع و اخلاق از مشخصات معلم خوب است.

سردار بیات، پنج رکن را برای مدرسه و محیط آموزشی خوب ذکر کرد و افزود: محیط مناسب تحصیل نخستین رکن برای مدرسه و محیط آموزشی خوب است.

وی، معلم، دانش‌آموزان و محتوای آموزشی را از دیگر رکن‌های مدرسه و محیط آموزشی خوب دانست و افزود: مدیریت درست و صحیح به عنوان رکن آخر مطرح است و باعث ارتقای چهار رکن نخست می‌شود.

فرمانده دانشکده علوم و فنون سپاه از خصوصیات معلم خوب اخلاص در کار، اخلاق، تواضع، عشق به کار، احاطه علمی معلم، مخاطب‌شناس و ظاهر مناسب عنوان کرد و اذعان داشت: این خصوصیات به خصلت و ویژگی‌های شهدا نزدیک است.

انتهای پیام/2308/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول