اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد فرماندار دشتستان از وضعیت گلزار شهدای برازجان

فرماندار دشتستان از وضعیت گلزار شهدای برازجان انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مکان شد.

انتقاد فرماندار دشتستان از وضعیت گلزار شهدای برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست مسئولان در محل فرمانداری دشتستان اظهار داشت: بزرگداشت یاد و نام امام عظیم‌الشأن باید مورد توجه قرار گرفته و سیره ایشان و سیره شهدای بزرگوار در جامعه ترویج شود.

وی افزود: باید نسل جوان با سیره شهدا آشنا شوند تا شاهد تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه باشیم و مسئولان و مردم در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهر برازجان و شهرها و روستاهای اطراف باید با شکوه و با کیفیت برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این مهم انجام شود.

خرمی تصریح کرد: برای اعزام افراد علاقمند به حرم امام راحل باید به گونه‌ای عمل شود که افراد علاقمند بیشتری اعزام شوند و افراد علاقمند از این مراسم استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یادآور شد: برای خلق این حماسه باید تلاش کنیم و مردم بار دیگر با مشارکت در انتخابات خرداد ماه دشمنان را ناکام و ذلیل کنند.

فرماندار دشتستان گفت: دشمنان برای زیر سئوال بردن انتخابات و کم‌رنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید با تمام توان و ظرفیت برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

خرمی در ادامه با انتقاد از وضعیت گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: گلزار شهدای برازجان بعد از چند سال هنوز آب ندارد و این مسئله قابل پذیرش نیست.

وی افزود: باید طی هفته آینده امتیاز آب به گلزار شهدای برازجان داده شود تا این مسئله رفع شود.

خرمی بیان کرد: شهرداری برازجان نیز نیمکت‌ها و سطل‌های زباله در این مکان نصب کند تا شاهد بهبود فضای این مکان باشیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد مجتمع فرهنگی و حسینیه و موزه شهدا و دیوار و محوطه‌سازی در گلزار شهدای برازجان به عنوان مسئله مهم مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

خرمی تصریح کرد: به جای هیئت امنا نیز یک کارگروه برای رسیدگی به مشکلات گلزار شهدای برازجان تشکیل شده و کارها از طریق این کارگروه پیگیری شود.

انتهای پیام/2452/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول