اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

تسهیلات جدید در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تسهیلات جدید در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد.

تسهیلات جدید در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد جمعه‌ شب در دیدار با خانواده شهدای وحدتیه اظهار داشت: گسترش معنویت و اخلاق اسلامی باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در جلسه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف اصلی مسئولین است و هیچگونه منتی در این زمینه وجود ندارد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مایه افتخار است که فرصتی پیش آمده تا در حضور پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای گرانقدر و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس باشیم و باید از این بابت سجده شکر به جا بیاوریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به برکت خون شهداست و ما هر چقدر وقت و توان داریم باید متعلق به خانواده‌های شهدا باشد.

وی ضمن اعلام عدم رضایت از قانون پرداخت هزینه درمان ایثارگران که به ارگان‌های مربوطه و محل اشتغال آنها محول شده است بیان داشت: این قانون به‌دلیل مشکلاتی که در پرداخت و تاخیر در اجرای آن صورت می‌گیرد مورد گلایه جانبازان قرار گرفته و رایزنی‌هایی با مسئولین مربوطه داشته‌ایم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرحی در این زمینه آماده کرده‌ایم که طی هفته‌های آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت که درصورت تصویب، روند پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

موسوی‌نژاد در ارتباط با تاسیس و استقرار بخشداری وحدتیه گفت: پیگیری‌های متعددی برای اعطای بخشداری به وحدتیه انجام شده و در آخرین نشست با مسئولین وزارت کشور، اجرای آن را به بعد از انتخابات خردادماه موکول کرده‌اند.

این مسئول درباره پیگیری‌های انجام شده برای احداث سد دالکی نیز اظهار داشت: اعتبار این سد تامین شده است و امیدواریم در اولین سفر هیئت دولت یا وزیر به منطقه شاهد کلنگ‌زنی آن باشیم.

وی افزود: سد دالکی می‌تواند آب نخیلات منطقه را تامین کرده و تاثیر بسزایی در مقابله با خشکسالی‌ها و رونق کشاورزی منطقه خواهد داشت.

در پایان جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا با حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد به گفتگو پرداخته و خواستار پیگیری مشکلات خود شدند.

انتهای پیام/2452/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول