اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران عنوان کرد

تکیه بر معادن بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی

معاون استاندار تهران تکیه بر معادن را بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تامین نیازهای کشور خواند و عنوان کرد: فعالیت در ستاد اجرایی توسعه بخش معدن بسیار سنگین‌تر از ستادهای دیگر از جمله ستاد کشاورزی و ... است.

تکیه بر معادن بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد صبح امروز در نخستین نشست ستاد اجرایی توسعه بخش معدن شهرستان ری گفت: از امروز ستاد ستاد اجرایی توسعه بخش معدن شهرستان ری به‌طور رسمی کار خود را در شهرستان ری آغاز می‌کند.

معاون استاندار تهران اقدامات و فعالیت‌هایی که در راستای ستاد اجرایی توسعه بخش معدن شهرستان ری صورت می‌گیرد را بستری مناسب برای رشد و پیشرفت دانست و گفت: با توجه به رتبه ری در استان تهران و جایگاه تهران در کشور باید با تلاش مجدانه به سهم خودمان فعالیت شایسته‌ای در این راستا داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت در راستای توسعه بخش معدن فعالیت سنگین بوده و حوصله بیشتری را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: کار در این ارتباط، یک کار جهادی است تا منابع مالی که در بخش معدن نهفته است شناسایی شود و منجر به اتفاقات بزرگ در کشور گردد.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: با این کار می‌توانیم با قوت بیشتر و فعال شدن معادن شهرستان به درآمدزایی کشور و استان تهران کمک کنیم.

باقرنژاد فشارهای اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: تلاش در راستای پیشرفت و توسعه معادن کشور بهترین روش مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن است.

معاون استاندار تهران تکیه بر معادن را بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تامین نیازهای کشور خواند و عنوان کرد: فعالیت در ستاد اجرایی توسعه بخش معدن بسیار سنگین‌تر از ستادهای دیگر از جمله ستاد کشاورزی و ... است و این مهم زمینه ساز تلاش و کوشش در بخش معدن شهرستان است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تحقق سرمایه‌های نهفته در بخش معدن را راهی موثر در کاهش وابستگی به نفت دانست و تصریح کرد: کاهش وابستگی به نفت تضمین کننده رشد و توسعه کشور و خدمتی به نسل آینده نظام است.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول