اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

200 میلیارد تومان تسهیلات بخش معدن خوزستان در انتظار جذب

استاندار خوزستان گفت: با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهور مبنی بر 200 میلیارد تومان تسهیلات در بخش معدن انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی در خصوص جذب منابع هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

200 میلیارد تومان تسهیلات بخش معدن خوزستان در انتظار جذب

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی در نشست ستاد معدن استان که شامگاه شنبه در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ستاد معدن استان از اختیارات دولتی برخوردار است و می‌تواند در بسیاری امور از جانب خود تصمیم گیری کند و این موضوع باعث سرعت بخشیدن در کار می‌شود.

وی بیان کرد: باید اعتبارات لازم در زمینه مطالعه معادن مشخص شود تا با فازبندی مراحل مختلف کار، اعتبار هر معدن در استان معین شود.

استاندار افزود: ما نمی‌توانیم مطالعات همه معادن نمک استان را انجام دهیم، چراکه کار طاقت فرسایی است، بنابراین آن بخش خصوصی که متقاضی کار می‌شود، می‌تواند مطالعات لازم در آن مزرعه را انجام دهد.

وی ادامه داد: اداره زمین‌شناسی معتقد است که ابتدا باید کار مطالعه انجام و بعد زمین واگذار شود، اما برای سهولت در کار بخش خصوصی می‌تواند با در اختیار گرفتن یک مشاور کار مطالعاتی را انجام دهد.

انتهای پیام/2329/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول