اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مأموریت رئیس جمهور به استانداران است

استاندار اردبیل گفت: مأموریت عظیمی که رئیس جمهور مکتبی کشورمان به استانداران در واپسین ماه‌های خدمت‌رسانی دولت دهم داده است، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و عمل به وعده‌ها است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مأموریت رئیس جمهور به استانداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان بیله‌سوار و در بازدید از مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کرد و اظهار داشت:‌ دولت دهم دوست ندارد میراث نیمه‌تمام و به سرانجام نرسیده را برای دولت‌های بعدی به یادگار بگذارد و از همین رو با اولویت پروژه‌های مهر ماندگار و تزریق اعتبارات ویژه اهتمام دولت بر تکمیل و اتمام پروژه‌های در دست اقدام است.

وی تصریح کرد:‌ نباید در فضای انتخاباتی و سیاسی کار عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم ذره‌ای خدشه ببیند و یا مورد غفلت قرار گیرد، چراکه بزرگ‌ترین توفیق خدمتگزاران در سنگر خدمات‌رسانی عملکرد صادقانه، شفاف و بی‌ادعا است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: قرار نیست به خاطر برخی فضاسازی‌ها و القائات کاذب از سوی برخی گروه‌ها، افراد و احزاب، دولت دست از کار و تلاش شبانه‌روزی خود بکشد یا مدیران و مسئولان آن دچار ضعف و تردید شوند.

این مسئول اضافه کرد: همچنان در سنگر خدمت‌رسانی باید آماده و مهیا بوده و صلابت خودمان را بیش از هر زمان دیگر نشان دهیم.

وی بیان کرد: در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور در هفته آینده، پروژه‌های عمرانی با اولویت مسکن مهر به صورت متمرکز افتتاح می‌شود، اما همچنان راه سخت و پرفراز و نشیبی را تا رسیدن به اهدافمان پیش‌رو داریم و معتقدیم برای فاز بعدی تا هفته دولت باید بخش دیگری از پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و افتتاح شود.

استاندار اردبیل شهرستان بیله‌سوار را از مناطق مرزی با شاخصه محرومیت در برخی از حوزه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: البته فضای کار و تلاش سبب شده تا این شهرستان مرزی به کارگاه سازندگی، عمران و آبادانی تبدیل شود.

نیکزاد در این بازدید از وضعیت آب شرب قشلاق الهوردی، پایگاه امداد و نجات سه راهی خروسلو، دو مدرسه مقاوم‌سازی شده، مسکن مهر بیله‌سوار و جعفرآباد، گازرسانی به روستاهای گوردیگل علیا و سفلی، استخر سرپوشیده جعفرآباد و اصلاح و بازسازی کانال اصلی آب شهرستان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها از جمله 96 واحد از مسکن‌ مهر در بیله‌سوار و جعفرآباد، گازرسانی به روستاهای گوردیگل علیا و سفلی و پایگاه امداد و نجات سه راهی خروسلو آماده افتتاح هستند، جهت تسریع در بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها 16 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار اختصاص داد.

مطالبه شهدا جز حفظ اصول نظام و خدمت به مردم چیز دیگری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در دیدار با خانواده دو شهید در شهرستان بیله‌سوار گفت: شهدا امروز جز حفظ نظام و پایبندی به ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومان و مستضعفان انتظار و مطالبه‌ای از ما ندارند.

وی با حضور در منزل شهید جاویدالاصل، حبیب اسلامی و دلجویی از خانواده شهید آقاملی روشندل که در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: همه کینه‌توزی‌ها و حقد دشمن جز زیرسوال بردن اسلام و مبانی آن چیز دیگری نیست، چراکه دشمنان ما امروز در نهایت خفت و خواری تنها به فکر گذران زندگی مادی هستند.

نیکزاد، واهمه استکبار جهانی را از حقیقت اسلام و اندیشه ناب دینی، معرفتی یادآور شد و تصریح کرد: اسلام در احکام نورانی خود همیشه دشمنان را به ذلت و خواری افکنده است.

شهید حبیب اسلامی در سال 62 در منطقه عملیاتی ارتفاعات حاجی‌عمران و شهید آقاملی روشندل نیز در سال 65 در عملیات والفجر هشت به خیل شهدای سرافراز این دیار پیوستند.

انتهای پیام/62008/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول