اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرموذن با اشاره به روزهای پایانی خدمت دولت دهم

تمرکز دولت معطوف بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به گزینه‌های احتمالی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دولت در روزهای پایان خدمت‌رسانی خود باید بیشتر معطوف به تکمیل پروژه‌ها و انجام وعده‌هایی باشد که موفق نبوده‌‌اند.

تمرکز دولت معطوف بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به جشن‌هایی به بهانه تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی، اظهار داشت: اگر دولت قصد تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را دارد برنامه‌ها را استانی برگزار کند.

وی با انتقاد از هزینه‌کردهای بسیار بالا اضافه کرد:‌ در سالی که شعار تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری سر داده شده صرف این هزینه‌ها هیچ پیامد و ثمری ندارد و بهتر است این پول‌ها صرف تأمین زیرساخت‌ها و رفع نقایص شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه سخنان خود بیان کرد: از بین کاندیداهای دولت این روزها برخی به تکاپو و تحرک افتاده و در قالب جریان انحرافی سعی دارند در بین مردم محبوبیت ایجاد کنند اما بنده یقین دارم که هرگز این گونه افراد از فیلتر شورای نگهبان عبور نمی‌کنند.

وی به گزینه‌های احتمالی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: دولت در روزهای پایان خدمت‌رسانی خود باید بیشتر معطوف به تکمیل پروژه‌ها و انجام وعده‌هایی باشد که موفق نبوده‌‌اند.

پیرمؤذن یادآور شد: از پروژه‌های عمده در قالب مهر ماندگار راه‌آهن اردبیل، چهار خطه کردن اردبیل – سرچم، بیمارستان تروما، بیمارستان پارس‌آباد، منطقه ویژه اقتصادی و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام دیگر است که به رغم وعده‌های داده شده تاکنون هیچ کدام از آنها عملیاتی نشده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: با وجود برخی وعده‌ها در به سرانجام رساندن پروژه‌های تولیدی و صنعتی نیز نه تنها طرح جدیدی به بهره‌برداری نرسیده بلکه بسیاری از واحدها در شهرک صنعتی اردبیل به دلیل نبود منابع اعتباری و سرمایه در گردش رو به تعطیلی گذاشته و در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

انتهای پیام/62001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول