اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سفر چهارم هیئت دولت است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا از قابلیت ورزشی بالایی برخوردار است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سفر چهارم هیئت دولت است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت سفر چهارم هیئت دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد عباسی امروز در جریان بازدید از پروژه مجتمع آمفی تئاتر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفرهای قبلی دولت خدمتگزار، چهارمین دور سفر دولت در استان‌ها آغاز شده و میزان اجرای مصوبات سفرهای گذشته بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا از قابلیت‌های بسیار بالایی در توسعه حوزه ورزشی برخوردار است افزود: دولت عدالت‌محور همواره توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش و جوانان داشته است و امشب در جلسه هیئت دولت این برنامه‌ها اعلام و بررسی می‌شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور با تصریح بر اینکه بنده داوطلب حضور در این شهرستان مرزی بودم، تصریح کرد: مشکلات موجود در حوزه ورزش و موانع و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام دولت در این شهرستان را در جلسه امشب هیئت دولت مطرح می‌کنم.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام آستارا، خاطرنشان کرد: تمام اقدام‌های لازم در راستای تحقق و اتمام این پروژه‌ها توسط دولت انجام می‌شود تا در حد امکان بتوانیم آنها را به اتمام برسانیم.

عباسی، با اشاره به اینکه نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف استان برای رسیدگی و بازدید از پروژه‌ها اعزام شده‌اند، تصریح کرد: وزرا نتیجه سفر خود را در جلسه هیئت دولت برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه می‌کنند.

وی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از مهم‌ترین اولویت‌های چهارمین دور از سفرهای استانی هیئت دولت نام برد و خاطرنشان کرد: در جلسه امشب هیئت دولت با حضور رئیس جمهور تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش فارس، محمد عباسی در جریان سفر به آستارا از پروژه‌های در حال اجرای سالن آمفی تئاتر 800 نفری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استخر سرپوشیده نیمه تمام و مراحل اجرایی محوطه‌سازی گمرک مرزی آستارا و نقطه صفر مرزی بازدید کرد.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول