اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی تاکید کرد

تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام خوی

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام خوی تاکید کرد.

تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میر سیاوش اسبقی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های نیمه‌ تمام شهرستان خوی، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام متعددی در شهرستان خوی در دست اقدام است که باید هر چه سریع‌تر نسبت به اجرایی شدن این پروژه‌ها اقدام شود.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها، تصریح کرد: در کنار سرعت بخشی به پروژه‌ها نیازمند توجه به کیفیت آن‌ها نیز هستیم.

اسبقی با بیان اینکه پروژه‌های قابل توجه و درخوری در بخش‌های مختلف این شهرستان در دست اجرا هستند، افزود: با اتمام آن‌ها شاهد بهره‌مندی تعداد زیادی از خانوار‌ها از مزایای این طرح‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان خوی، خاطرنشان کرد: طرح‌های ساختمان دهیاری‌ها و آتش‌نشانی، زمین ورزشی روستایی، بازسازی معابر، گاز رسانی و پروژه‌های بنیاد مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در این شهرستان اجرایی می‌شوند.

اسبقی گفت: اتمام کار تمام این پروژه‌ها نیازمند همکاری و تعامل بین تمام دستگاه‌های اجرایی است، به طوری که مهم‌ترین موضوعی که امروزه مد نظر قرار دارد، ایجاد خدمات زیرساختی مساکن مهر است.

وی اظهار داشت: آب‌رسانی، برق‌رسانی و گاز رسانی به مساکن مهر این شهرستان از اولویت‌های ما در حوزه عمران است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمران روستایی نیز بخش دیگری از این پروژه‌ها را شامل می‌شود که تلاش شده این پروژه‌ها که به منظور توسعه روستاها اجرایی می‌شوند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول