اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ چهارمحال و بختیاری در سال جاری

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مسئله آب، ایجاد اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌های این استان در سال جاری است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ چهارمحال و بختیاری در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سعید زمانیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدیدی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است تلاش می‌کنیم تا زمینه تحقق این شعار بیش از پیش فراهم شود.

وی با بیان اینکه مردم همواره حماسه‎آفرینان کشور بوده‎اند، افزود: مردم کشور با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر حضور و نقش پررنگ خود در نظام را به جهانیان نشان داده و حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

زمانیان تصریح کرد: در همین راستا ما وظیفه داریم تا زمینه و بستر لازم را برای این حماسه‎آفرینی فراهم کنیم و با دوری از جناح‌بازی و تصمیمات سیاسی منافع مردم و نظام خود را پیگیری کنیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت و انسجام مردم تاکید کرد و گفت: مردم با وحدت و انسجام لازم می‌توانند این حماسه سیاسی را خلق کنند تا از این طریق ضریب امنیت ملی کشور را بالا برده و منافع نظام تقویت شود.

زمانیان در ادامه با بیان اینکه مسائل اقتصادی در سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری به طور ویژه مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چندین سال اخیر را با عناوین اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و این نشان از توجه و دغدغه ایشان در رابطه با مسائل اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: برهمین اساس باید امسال نیز همانند سال‌های گذشته تلاش کنیم تا اقتصاد کشور سروسامان بگیرد و مسائل معیشتی و اقتصادی کشور برطرف شود.

این نماینده مجلس نهم بر ضرورت اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد و گفت: برای دست‌یابی به رشد اقتصادی ضروری است تا از تصدی‌گری دولت کاسته شود و امور را به خود مردم واگذار کرد تا بتوان زمینه لازم را برای حماسه‎آفرینی آن‌ها در عرصه اقتصاد فراهم کرد.

زمانیان در ادامه به اولویت‌های این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جدید از همه سازوکارهای لازم برای برون‌رفت استان از محرومیت بهره گرفته و در این راستا از مدیران توانمند و فعال استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان بن در مجلس شورای اسلامی افزود: رفع مسئله آب، ایجاد اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهمترین اولویت‌های کاری نمایندگان استان در سال جاری است.

زمانیان با بیان اینکه آب مهمترین مطالبه مردم این استان است، تصریح کرد: مردم در رسیدن به حقوق به حق خود در حوزه آب مصر هستند و مسئولان استان هم در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی اذعان داشت: برهمین اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مسئله آب استان در سال جاری  رفع شود و مردم به حقوق به حق خود برسند.

نماینده مردم شهرستان سامان تعداد پروژه‌های درحال اجرای این استان را یک هزار و 950 پروژه برشمرد و اظهار کرد: عمر بسیاری از این پروژه به چندین سال می‌رسد و این در حالی است که روند تکمیل آن‌ها به کندی انجام می‎شود.

زمانیان تاکید کرد: برهمین اساس ضروری است تا در سال جدید با جذب اعتبارات لازم این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: در حالی که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری برخوردار هستیم اما در این حوزه ضعیف عمل کرده و نتوانسته از آن در رشد و توسعه استان بهره بگیریم.

زمانیان افزود: توسعه فرودگاه، تکمیل راه‎آهن، جذب سرمایه‌گذار، توسعه صنایع تبدیلی و بهسازی و نوسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان از دیگر اموری است که در سال جاری باید با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول