اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

اتمام پروژه‏های عمرانی نیمه تمام در دماوند / اجرای ممیزی 44 هزار ملک در شهر

شهردار دماوند از اتمام پروژه‏های عمرانی نیمه تمام در دماوند به عنوان اولویت نخست سال‌جاری در این شهر خبر داد و گفت: اجرای ممیزی 44 هزار ملک در سطح شهر نیز انجام شده است.

اتمام پروژه‏های عمرانی نیمه تمام در دماوند / اجرای ممیزی 44 هزار ملک در شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند مرتضی همتی امروز اظهار داشت: از جمله برنامه‏های این نهاد شهری در سال جدید، اتمام پروژه‏های عمرانی نیمه تمام همچون شهربازی، چشمه اعلا، بلوار بعثت و ... است.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن بخش عمده‏ای از این پروژه‏ها، شاهد تحولی عظیم در سطح شهر دماوند خواهیم بود.

وی با اشاره به فراهم‏سازی زیرساخت‏های لازم در بخش‏های مختلف عمرانی، خدماتی، مالی و ... در سال گذشته خاطرنشان کرد: رشد 100 درصدی بودجه شهرداری دماوند در کمتر از دو سال مبین این پیشرفت‏هاست.

شهردار دماوند از اجرای ممیزی 44 هزار ملک در سطح شهر، بایگانی الکترونیک، خرید ماشین‏آلات و ... در سال گذشته به عنوان برخی از رکوردهایی نام برد که زمینه‏ساز ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شده است.

همتی زمان، حجم و گستردگی پروژه‌های عمرانی را از آیتم‌های مهم در اجرای طرح‌های شهری ذکر کرد و افزود: آغاز اجرای طرح‌های عمران شهری منوط به زمان و فصل مناسب همچنین حجم پروژه‌ها است.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد شهرداری دماوند در خصوص اجرای کیفی و کمی، طرح‌ها لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی برنامه زمان‌بندی مناسب اجرایی شوند.

انتهای پیام/2568‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول