اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

تفکر باشگاه کاله بومی‌گرایی است/ امکان ندارد پشت موفقیتی تفکر نباشد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه تفکر باشگاه کاله بومی‌گرایی است، گفت: امکان ندارد پشت موفقیتی تفکر نباشد و برای قهرمانی باید از تمام ظرفیت استفاده شود.

تفکر باشگاه کاله بومی‌گرایی است/ امکان ندارد پشت موفقیتی تفکر نباشد

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به قهرمانی تیمش در جام باشگاه‌های آسیا و صعود به جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: امکان ندارد پشت موفقیتی تفکر نباشد چون تیم‌های خوب و پرمهره زیادی در ورزش ایران ورود پیدا کردند و موفق نبودند.

وی افزود: ما نیز تیم‌های بزرگی را دیدیم که تعداد ملی‌پوشان‌شان بیشتر از تیم قهرمان بود ولی نتیجه خاصی نگرفتند.

عطایی با تاکید اینکه تیم قهرمان در هر رشته‌ای حتما تیم خوبی است، ادامه داد: باید تیمی قوی باشد و با تفکر پیش رود تا قهرمانی را از آن خود کند البته تیمی هم که برای قهرمانی آمده باید مهره داشته باشد زیرا با چند بازیکن متوسط نمی‌توان به اوج رسید و باید بازیکنان بزرگ در کنار هم برای موفقیت چیده شوند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه تفکر ما و باشگاه ورزشی کاله به بومی‌گرایی است، گفت: ولی وقتی صحبت از تیم قهرمان می‌کنیم باید از تمام ظرفیت را استفاده کرد زیرا پتانسیل والیبال استان برای قهرمانی کافی نیست و نیاز به نیروهای غیربومی هم داریم.

 

عطایی با اعلام اینکه ورزش یک پروسه زمانبر است و نمی‌توانیم بازیکنی را طی یک یا دو سال به بازیکنی فوق‌العاده تبدیل کنیم، تصریح کرد: در باشگاه کاله نیز با ایجاد آکادمی این اتفاق در حال انجام است و توانستیم چندین بازیکن ملی‌پوش نوجوانان و جوانان را از آکادمی راهی تیم ملی کنیم تا در سال‌های آینده نیز به والیبالیست‌های سوپر لیگی کشور افزوده شوند.

وی با بیان نقش هواداران در قهرمانی این تیم در آسیا و جهانی شدن کاله مازندران اعلام کرد: همیشه معتقدم بخشی از افتخارات و موفقیت‌های تیم را مدیون هواداران و والیبال‌دوستان آملی هستیم که در هر شرایطی یار و همراه ما بودند و حتی در بازی‌های آسیایی نیز تیم را تنها نگذاشتند.

عطایی با اشاره به اینکه این هواداران در تهران خوب سازماندهی شده و باعث افزایش و عملکرد تیم‌مان شدند، بیان داشت: والیبال‌دوستان و هواداران بسیار خوبی که در آمل داریم کار را برای اکثر تیم‌ها در این شهرستان سخت می‌کنند و همیشه به تشویق و حمایت از تیم‌شان می‌پردازند.

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول