اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

دعوت 3 والیبالیست کاله به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت والیبال آمل از دعوت سه والیبالیست تیم‌های کاله و کاله جوان مازندران به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

دعوت 3 والیبالیست کاله به اردوی تیم ملی

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از دعوت سه والیبالیست تیم‌های کاله بزرگسالان و کاله جوان مازندران به اردوی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

رئیس هیئت والیبال آمل افزود: مرحله دوم اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران با حضور 21 والیبالیست در باشگاه سایپا و سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اسامی این افراد یادآور شد: میلاد عبادی‌پور و ابوالفضل قلی‌پور از تیم کاله مازندران حاضر در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و حسن رجب‌زاده از تیم والیبال کاله جوان بازیکنان این باشگاه حاضر در بین ملی‌پوشان هستند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: ملی‌پوشان جوانان کشورمان برای شرکت قدرتمندانه در مسابقات جهانی جوانان دومین مرحله اردوی خود را سپری می‌کنند.

به گفته رئیس هیئت والیبال آمل، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از اول تا دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور ترکیه برپا می‌شود.

کوچک‌زاده با اشاره به برگزاری لیگ دانش‌آموزی والیبال در این شهرستان بیان داشت: برای استعدادیابی در این شهرستان که از بزرگ‌ترین شهرهای والیبالی کشور محسوب می‌شود اقدامات خوبی انجام دادیم و امیدواریم با تربیت و آموزش نوجوانان و جوانان این شهرستان در آینده سهم بیشتری در تیم‌های باشگاهی لیگ برتری و تیم ملی در رده‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول