اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

کاله در جام باشگاه‌های والیبال جهان موفق می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حضور کاله مازندران در جام باشگاه‌های والیبال جهان توام با موفقیت خواهد بود.

کاله در جام باشگاه‌های والیبال جهان موفق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادتمند در پیامی پیروزی ارزشمند تیم والیبال کاله مازندران را در جام باشگاه‌های 2013 والیبال مردان آسیا که منجر به جهانی شدن این تیم شد را تبریک گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این پیام بیان داشت: یک بار دیگر دلاورمردان مازندرانی در عرصه ورزش خوش درخشیدند، این بار تیم همیشه قهرمان کاله مازندران با تلاش و کوشش ستودنی مدیریت، سرمربی، اعضای کادر فنی و والیبالیست‌های جوانان و غیور توانست بر بام والیبال باشگاه‌های آسیا تکیه بزند.

وی ادامه داد: قطعا حضور کاله مازندران به عنوان نماینده قاره کهن در جام باشگاه‌های جهان نیز توام با درخشش و کسب افتخاری دیگر برای مردم و مسئولان استان ولایتمدار مازندران و کشورمان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و امیدوارم باز هم جوانان غیور ایرانی تیم کاله مازندران دل ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران را در جام باشگاه‌های جهان که در سال 2013 به میزبانی برزیل برگزار می‌شود را شاد کنند.

سعادتمند در این پیام تصریح کرد: این اتفاق مهم که برای اولین بار در طول تاریخ ورزش مازندران اتفاق افتاده و به موجب آن یک تیم در یک رشته ورزشی قهرمان آسیا شده مرهون تلاش و کوشش همه عوامل و زحمت‌کشان این تیم، توجه و عنایت همه مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهرستان آمل بوده و جا دارد این موفقیت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و همچنین همه مسئولان دلسوز نظام و انقلاب تبریک و تهنیت عرض کنم.

انتهای پیام/86012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول