اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران خبر داد

اجرای آزمایشی لیگ ورزش دانش‌آموزی در مازندران

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: لیگ دانش‌آموزی در ورزش مدارس طرح پیشنهادی بود که در آمل با استقبال همراه بوده و می‌خواهیم آن را به صورت آزمایشی در مازندران به اجرا درآوریم.

اجرای آزمایشی لیگ ورزش دانش‌آموزی در مازندران

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به کار پایه‌ای و فعالیت در بخش‌های پایه والیبال اظهار داشت: کاله جزو نخستین باشگاه‌هایی بود که در کشورمان از لیگ دسته یک کار خود را آغاز کرده و به لیگ برتر و قهرمانی در آن رسید.

وی با بیان اینکه این پروسه در پایان خوب نتیجه داد، افزود: هدف ما بومی‌سازی کاله در سال‌های آینده است تا بتوانیم از بازیکنان بومی بیشتر بهره بگیریم و این امر با پرورش و تربیت بازیکنان از پایه شکل می‌گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه کاله جوان از تیم‌های جوان ما است که به دنبال کسب عنوان این تیم در سطح کشور نیستیم، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که کاله جوان خوب تمرین کند، آموزش ببیند تا در دراز مدت اکثر ترکیب کاله را بومی ببینیم.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان با اشاره به اینکه سال گذشته برای والیبال پایه‌مان مربی آرژانتینی به خدمت گرفتیم که بنا به اظهارات بیشتر کارشناسان در مدت یک سالی که با ما کار کرد عملکرد بسیار خوبی داشت، گفت: هیچکس عملکردی از ما در بخش پایه و یا دیگر بخش‌ها نمی‌خواهد، انتظار ما این است که عملکرد ما بررسی شده و دیده شود.

سلیمانی با اعلام اینکه آموزش و پرورش نیز باید در بخش ورزش پایه بیشتر دخالت کند، اذعان‌داشت: در دهه 40 و 50 دانش‌آموزانی حتی از مازندران در تیم ملی حضور داشتند امروزه نیز باید از آموزش و پرورش ملی‌پوش داشته باشیم البته پیشنهاد دادم لیگ دانش‌آموزی در ورزش مدارس پیگیری شود که این طرح را به صورت آزمایشی در آمل اجرا کردیم و با استقبال پرشور تیم‌ها و نتایج خوبی همراه بود.

وی با بیان اینکه این موضوع را به صورت مکتوب با اداره کل آموزش و پرورش و مسئولان این وزارتخانه مطرح کردم، گفت: در طول سال باید دانش‌آموز را درگیر ورزش کنیم نه اینکه تنها در ایام خاصی از سال همه نهادها می‌خواهند از دانش‌آموزان استفاده کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه طرح لیگ ورزش دانش‌آموزی طرحی ساده بوده و هزینه خاصی ندارد، تصریح کرد: می‌خواهیم این طرح را به صورت آزمایشی در سطح مازندران به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول