اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران:

مسیر دشواری را برای جهانی‌شدن کاله پیمودیم/قدرتمندانه در جهان ظاهر می‌شویم

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: مسیر دشواری را برای جهانی‌شدن در لیگ برتر و همچنین مسابقات آسیایی پیمودیم و می‌خواهیم با تمام توان در بین دیگر تیم‌های دنیا ظاهر شویم.

مسیر دشواری را برای جهانی‌شدن کاله پیمودیم/قدرتمندانه در جهان ظاهر می‌شویم

رضا قراء امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به قهرمانی کاله مازندران در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا بیان داشت: واقعا تیم ما در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد با قدرت و توان بسیار بالایی ظاهر شد و نشان داد که با لیاقت و شایستگی زیاد به جمع برترین‌های جهان صعود کرده است.

وی افزود: در دیدارهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال گذشته تیم ما فراز و نشیب زیادی داشت و در ابتدای فصل نیز پس از پنج هفته پیروزی قاطع به یک‌باره با شکست‌هایی مواجه شد که کادر فنی توانمند، سرمربی باتجربه و هیئت مدیره این تیم توانستند به مرور تیم را از بحران خارج کرده و قهرمانی را برای آملی‌ها برای استان مازندران به ارمغان آورند.

قراء با بیان اینکه در دیدارهای آسیایی حریف چندان مقتدر و سختی برای خود مشاهده نکردیم، تصریح کرد: در تعطیلات عید نوروز بازیکنان تیم کاله در اردوی باشگاهی بودند و توانستند با تلاش خود قهرمانی در آسیا را رقم زده و به جام باشگاه‌های والیبال دنیا صعود کنند.

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران با عنوان اینکه طی چند ماه گذشته همیشه در آمادگی لازم بودیم، ابراز داشت: بلافاصله بعد اتمام مسابقات لیگ برتر والیبال کشورمان که امسال با حساسیت بسیار زیادی همراه بود به اردوی تیم ملی رفته و به جمع ملی‌پوشان ملحق شدیم که در این بین استراحت چندانی نداشتیم.

قراء گفت: بعد از تمرینات تیم ملی نیز به اردوی آماده‌سازی کاله برای مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا و حضور در این دوره از رقابت‌ها خود را آماده کردیم و البته پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی نیز دوباره به اردوی تیم ملی ملحق شدیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول