اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران:

برای حضور بسکتبال کاله در لیگ منتظر جلسه هیئت مدیره هستیم

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: برای حضور بسکتبال کاله در لیگ برتر آینده باشگاه‌های کشور منتظر جلسه هیئت مدیره هستیم.

برای حضور بسکتبال کاله در لیگ منتظر جلسه هیئت مدیره هستیم

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در مورد حضور بسکتبالیست‌های مازندرانی کاله در لیگ برتر اظهار داشت:  تیم بسکتبال کاله مازندران که در بابل بازی‌های خود را دنبال می کند فصل گذشته توانست با نشان دادن توانمندی‌ها و لیاقت‌های خود در لیگ دسته به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر صعود کند.

وی افزود: برای حضور تیم بسکتبال در لیگ برتر آینده باشگاه‌های کشور منتظر جلسه هیئت مدیره هستیم زیرا اعضای هیئت مدیره برای شرکت در نمایشگاهی در خارج از کشور به سر می‌برند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تکلیف کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های آینده در سال 92 مشخص و حضور این تیم تثبت شده است، اذعان داشت: نگاه ما در بخش تیمداری استانی است، اگر امکانات و شرایط مهیا باشد می‌توانیم در قائمشهر، ساری و جویبار در رشته‌های ورزشی فوتبال و کشتی وارد میدان شویم البته وقتی ببینیم مردم در شهرهای مازندران علاقمند هستند با توجه به امکانات ورود پیدا می‌کنیم.

 برای تیمداری بسکتبال کاله در لیگ برتر با تعدادی از شرکت‌ها وارد مذاکره شدیم

 

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال ایران اسلامی با اعلام اینکه واقعا برای بسکتبال کاله دغدغه داریم، گفت: با توجه به مسئولیتی که در فدراسیون بسکتبال دارم انتظارها بالا است اما با تعدادی از شرکت‌ها برای پذیرش اسپانسر وارد مذاکرات و صحبت شدیم که هنوز جواب قطعی نداده‌اند.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: اگر صحبت ما با شرکت‌هایی که با آنها وارد مذاکره شدیم پاسخ مثبت دهد و بسکتبال نیز به لیگ برتر تیمداری کند می‌توانیم در فصل جدید ورزش کشورمان شاهد حضور دو تیم از کاله در لیگ برتر والیبال و بسکتبال باشیم.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول