اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

حضور کاله در رقابت‌های جهانی گامی برای اعتلای نام ایران است

فرماندار آمل گفت: حضور والیبال کاله مازندران در رقابت‌های جهانی گامی بزرگ برای اعتلای نام ایران اسلامی است.

حضور کاله در رقابت‌های جهانی گامی برای اعتلای نام ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده در پیامی قهرمانی غرورآفرین کاله مازندران در رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا و همچنین صعود این تیم به رقابت‌های جهانی را به همه عوامل این باشگاه ورزشی و مردم این شهرستان تبریک گفت.

فرماندار آمل در این پیام تبریک گفت: بار دیگر دلیرمردان و تیزپیکاران والیبال مازندران برخاسته از مهد علم و فلسفه ایران زمین، پرچم رشادت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران را بر قله‌های بلند ورزش آسیا و جهان برافراشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور این تیم در رقابت‌های جهانی گامی بزرگ در جهت اعتلای نام ایران اسلامی است، ادامه داد: جهانی شدن والیبال ایران بی‌شک دلیل بر شایستگی مردان غیور و ورزشکاران این تیم موثر است.

اکبرزاده تصریح کرد: قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ والیبال آسیا، به حق شایسته و برازنده آن بوده و پاسخی بر تمام تلاش‌های گذشته و حال مربیان، بازیکنان، سرپرستان و دست‌اندرکاران این تیم مردمی است.

فرماندار آمل اظهار داشت: کاله مازندران به حق توانست دل هزاران هوادار خود در آمل و مازندران را شاد کند و در این راه بی‌شک اجر دیگرش بی‌پاداش نمی‌ماند.

اکبرزاده در پایان اذعان داشت: به این وسیله این قهرمانی را که با شایستگی تمام حاصل شده است به مردم شریف ایران، مردم شهر هزارسنگر آمل، مربیان، سرپرستان و بازیکنان این تیم تبریک و تهنیت عرض کرده و برای‌شان در مسیر دیدارهای جهانی آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

انتهای پیام/86012/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول