اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران:

نیاز به سالن 8 هزار نفری والیبال محسوس است/ مجمع نمایندگان مازندران حمایت کنند

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: نیاز آمل به سالن 8 هزار نفری والیبال محسوس است و مجمع نمایندگان مازندران پای کار بیایند.

نیاز به سالن 8 هزار نفری والیبال محسوس است/ مجمع نمایندگان مازندران حمایت کنند

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران در ابتدای محور هراز اظهار داشت: موانع زمین سالن تقریبا برطرف شده و حدود دو سال نیز بر روی نقشه این پروژه بزرگ کار شد.

وی افزود: این سالن یکی از پروژه‌های بزرگ ورزشی کشور بعد از پیروزی انقلاب محسوب می‌شود که برای ساخت آن با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده سالن‌های ورزشی وارد مذاکره شدیم.

سلیمانی با بیان اینکه نقشه این سالن بزرگ ورزشی در 480 برگ فراهم شده که در آن جدیدترین متدهای اماکن ورزشی دنیا اعمال می‌شود، تصریح کرد: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی باید برای ساخت این سالن وارد عمل شوند.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: برخی افراد می‌گویند در آمل ساخت برای چنین سالنی احساس نیاز نمی‌شود، نمی‌دانم علت این حرف‌ها چیست، نمی‌دانم چگونه در تنکابن برای ساخت یک سالن کشتی یک میلیارد تومان هزینه می‌شود و احساس نیاز می‌شود ولی در شهرهایی همانند آمل، ساری، بابل و جویبار برای ساخت سالن‌های کشتی، والیبال، فوتبال و بسکتبال احساس نیاز نمی‌شود.

می‌توانستیم با 20 میلیارد تومان سالن 8 هزار نفری تحویل دهیم

 

سلیمانی با اعلام اینکه باید در عمل نیز از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی حمایت کرد، گفت: واقعا این نیاز در آمل احساس می‌شود زیرا همه افراد شاهد هستند که بازی‌های والیبال کاله در سالنی یک هزار و 800 نفری برگزار می‌شود که حدود 3 هزار نفر جمعیت در آن برای تشویق تیم می‌آیند.

وی ادامه داد: 2 هزار نفر هم بیرون سالن حضور داشته و بقیه هم به خاطر عدم ورود به سالن پای گیرنده‌های تلویزیون دیدارهای لیگ برتر را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران با تاکید اینکه بحث مالی این کار بزرگ نیز خود موضوعی بزرگ است، اذعان داشت: امروزه قیمت‌ها به روز است، زمانی به ما گفتند که با 20 میلیارد تومان می‌توان این سالن را تحویل داد ولی هم‌اکنون باید این هزینه‌ها را سه برابر برآورد کرد.

سلیمانی ساخت سالن 8 هزار نفری والیبال در این شهرستان را حرکتی ماندگار برای سالیان سال دانست و ابراز داشت: دولت در این بخش ما را حمایت کند زیرا بخش خصوصی حامی ورزش کشور است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول