اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب نشان از ولایت‌مداری آنهاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در صحنه بودن ملت نشان از ولایت‌مداری آنهاست و همین روحیه و صلابت، دشمنان ما را به نقطه تسلیم و استیصال سوق می‌دهد.

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب نشان از ولایت‌مداری آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی مناسبت‌های خرداد ماه در اردبیل اظهار داشت: حضرت امام (ره) قیامش را در اعتلای اسلام و آرمان‌های الهی معرفی کرده و در قرنی که تمام بشریت رو به سمت زوال و جهل و نادانی حرکت می‌کردند ظهور انقلاب اسلامی بارقه امید را در دل‌ها به وجود آورد.

وی یکی از صحنه‌های زیبنده این انقلاب را در کنار رهبری داهیانه حضرت امام (ره) در صحنه بودن ملت که خود نشانی از ولایت‌مداری است توصیف کرد و یادآور شد: همین روحیه و صلابت، دشمنان ما را به نقطه تسلیم و استیصال سوق می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل دو مطالبه اصلی انقلاب اسلامی را از دیدگاه امام راحل خودسازی و انجام درست وظیفه توصیف کرد و افزود: امام راحل بارها خطاب به مردم و مسئولان می‌گفتند که انقلاب از ما دو خواسته و مطالبه دارد که در گام اول خودسازی و مبارزه با هوای نفس و گرفتاری‌های روزمره است.

نظر‌پور تصریح کرد: دومین خواسته و مطالبه نیز انجام درست وظیفه در هر جایگاه و مسئولیت و رعایت امانتداری در با ارزش‌ترین نظام و انقلابی است که برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.

این مسئول افزود: ما در تکریم و عظمت جایگاه انقلاب و بنیانگذار کبیر آن در مناسبت پیش‌ رو و در سالگرد عروج پیرجماران هم در آیین‌های منطقه‌ای و هم در حد وسع و توان در بارگاه آن امام فرزانه حضور خواهیم یافت و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان داشت: اگر امروز سیل خروشانی از عاشقان روح‌الله در بهشت زهرا جمع شده و در حرم شریف آن یار سفر کرده بر سر و سینه زده و یاد و خاطره امام را گرامی می‌دارند به خاطر ماهیت و اساس کاری است که در قیام آن حضرت کاملاً مشهود و معلوم است.

نظر‌پور خاطرنشان کرد: ما امروز در حرمت نگه داشتن برای امام و انقلاب باید در صحنه حاضر باشیم چرا که بزرگترین آرزوی دشمن این است که ملت را از صحنه دور کرده و آنها را خانه‌نشین کنند.

حفظ نظام واجب‌تر از نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز وظیفه تک تک ماست که قدردان نعمت عظمای انقلاب، ولایت و آرامش و امنیت برقرار شده از آن باشیم چرا که حفظ نظام از نماز نیز برای همه ما واجب‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در آستانه خلق حماسه سیاسی که نقطه عطف آن انتخابات پیش‌رو است ملت وفادار ما با حضور باشکوه در آیین‌های 14 و 15 خردادماه زمینه خلق حماسه را فراهم خواهد کرد تا بار دیگر دشمنان از حرکت خود مایوس و ناامید باشند.

نظر‌پور افزود: هم در روز 14 خرداد در مساجد مختلف شهر آیین‌های عزاداری در سوگ رحلت امام راحل برگزار می‌شود و هم در سالروز قیام 15 خرداد یادواره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: قطعاً‌ حضور مردم در این آیین‌ها بزرگترین صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن خواهد بود که امروز متاسفانه دشمنان خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی قصد تخطئه کردن این دستاوردها را دارند.

انتهای پیام/62006/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول