اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر قانون بودجه ریاست جمهوری خبر داد

ثبت بیش از 140 طرح در سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی کشور

مسئول دفتر قانون بودجه در امور پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ثبت بیش از 140 طرح در سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی کشور خبر داد.

ثبت بیش از 140 طرح در سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدجمال‏الدین خواجه‏مهابادی امروز در کارگاه آموزشی سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی دستگاه‏های اجرایی استان در استانداری سمنان، اهمیت پژوهش را یادآور شد.

وی در توضیح سوابق تصویب و اجرای سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی گفت: از سال 87 مسئولیت بررسی و تایید پروژه‏های تحقیقاتی تمام دستگاه‏های اجرایی، شرکت‏های دولتی، بانک‏ها و موسسات غیر انتفاعی به عهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

مسئول دفتر قانون بودجه در امور پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: پس از اقدامات این معاونت، در حال حاضر این سامانه تبدیل به یک بانک اطلاعات گسترده تحقیقاتی شده است.

خواجه‏مهابادی افزود: به منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از کارهای موازی و استفاده بهینه از منابع اعتباری، به استناد بند 10 قانون بودجه سال 1391 مقرر شده است در خصوص هزینه‌کرد اعتبارات و کمک‌های پژوهشی با معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور هماهنگی لازم انجام و تأییدیه دریافت شود.

وی تصریح کرد: همچنین دستگاه‏ها موظفند با رعایت قوانین و مقررات راجع به طبقه‌بندی مکاتبات، نسخه‌ای از خلاصه گزارش‌های پژوهش ملی و ویژه که انجام می‌شود را نیز به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه کنند.

مسئول دفتر قانون بودجه در امور پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین به ثبت بیش از 140 طرح در سامانه در سال 91 اشاره کرد و در ادامه از دستگاه‏های برتر استان که در سال گذشته فعالیت گسترده داشتند، تجلیل کرد.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول