اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری سمنان خبر داد

توسعه فعالیت‏های پژوهشی و تحقیقاتی در استان سمنان

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان از توسعه فعالیت‏های پژوهشی و تحقیقاتی در استان سمنان خبر داد.

توسعه فعالیت‏های پژوهشی و تحقیقاتی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا رضوانی امروز در کارگاه آموزشی سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی دستگاه‏های اجرایی استان در استانداری سمنان، به تشریح اهداف این کارگاه و ضرورت توجه و اهتمام در راستای توسعه فعالیت‏های پژوهشی و تحقیقاتی در راستای اهداف سند چشم‏انداز بیست ساله کشور برای ارتقای سطح علمی و توسعه فناوری کشور پرداخت.

وی افزود: در دین مبین اسلام به موضوع تحقیق و پژوهش اهمیت زیادی داده شده است و در حال حاضر نیز یکی از ملاک‏های توسعه‏یافتگی و برتری کشورها، میزان توجه آن‏ها به مقوله پژوهش است.

رضوانی گفت: نمایندگان و رابطان پژوهشی دستگاه‏های اجرایی استان در این کارگاه با نحوه ثبت و پیگیری طرح‏های پژوهشی در سامانه ملی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و همچنین نحوه هزینه‏کرد بودجه و اعتبارات پژوهشی آشنا خواهند شد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان افزود: به منظور بهره‏برداری و استفاده از سامانه هماهنگی طرح‏های پژوهشی مرتبط با دستگاه‏های اجرایی استان، کارگاه آموزشی با حضور مسئولان و کارشناسان معاونت علمی و  فناوری ریاست جمهوری برگزار شده است.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول