اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

رسانه‌ها نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اینکه انتخابات باشکوه دشمنان را مایوس می‌‌کند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات ایفا می‌کنند‌.

رسانه‌ها نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه سال‌جاری براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، اظهار کرد: فلسفه نامگذاری این شعار از دغدغه‌های مقام معظم رهبری از اوضاع جهانی و وضعیت داخلی کشورمان خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به موضوعات مختلف و حساسیت زمانی و مکانی جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری سال‌جاری را با شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) زنجان رسانه جمعی را یکی از محل‌های افکار عمومی جامعه و جهان دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها نقش برجسته‌ای در تحقق شعار سال دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فرآیند طبیعی در عرصه دموکراسی بوده و در همه جوامع بشری پذیرفته شده است، تصریح کرد: انتخابات در کشورمان از حساسیت زیادی برخوردار است.

موسوی اضافه کرد: رسانه‌های تکلیف‌گرا که به فکر آرمان و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام خمینی (ره) هستند می‌توانند در خلق حماسه عظیم سیاسی نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

وی ادامه داد: فراخوان عمومی مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و تحریک‌ مردم برای نگاه به انتخابات به عنوان تکلیف و وظیفه می‌تواند به خلق حماسه کمک کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه امروز مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم یک حکومت دموکراتیک محسوب می‌شوند، اظهار کرد:‌ رسانه‌های جمعی محل رجوع افکار عمومی هستند.

وی اضافه کرد: امید است با هماهنگی و همکاری رسانه‌های جمعی و با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که آینده نظام و انقلاب را تهدید می‌کند در نطفه خفه شود.

موسوی ادامه داد: این هدف میسر نمی‌شود مگر اینکه مطبوعات، رسانه‌های نوشتاری و شنیداری و سایت‌ها به این امر مهم و تکلیف شرعی پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه امید است مردم با حضور حداکثری در انتخابات شرایط ویژه کشورمان در جهان و منطقه خاورمیانه را درک کنند، افزود:‌ با همکاری و همیاری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حماسه سیاسی به درصد بالایی می‌رسد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ادامه داد: باید با پشتیبانی قوی مردم حرکت نظام جمهوری اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت و ترقی برسانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا از حضور حماسی مردم در انتخابات جلوگیری کنند، گفت: رسانه‌ها باید برای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/2308/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول