اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

مردم ایران با حضور در انتخابات شعار سال را تحقق می‌بخشند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مردم ایران با حضور در انتخابات و خلق حماسه عظیم شعار سال را تحقق می‌بخشند.

مردم ایران با حضور در انتخابات شعار سال را تحقق می‌بخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جمع عزاداران زنجانی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به برگزاری مراسم باشکوه عزاداری آن حضرت اشاره کرد و اظهار کرد: این امر نشان از ارادت مردم به ائمه معصومان (ع) است.

وی با اشاره به اینکه حضور در مجلس عزاداری ائمه معصومان (ع) توفیق بزرگی برای هر شخص محسوب می‌شود، اضافه کرد: این سعادت نصیب بنده شده است که امروز در جمع عزاداران حضرت زهرا (س) در پایتخت شور و شعور حسینی باشم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) خیر کثیر است و پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند، در قیامت نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود، زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) با وجود سن کم در کنار حضرت علی (ع) بهترین افراد را تربیت کردند، افزود: باید سیره و روش زندگی آن بزرگوار به عنوان الگویی برای همگان تبدیل شود.

 پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجتماع عظیم عزاداران افزود: این اجتماع‌ها نشان از اتحاد مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه مجلس عزاداری مسلمانان الهام‌بخش مسلمانان برای مقابله با استکبار است، اضافه کرد: نباید از این مجالس باشکوه غافل شویم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به نشانه‌های اسلام واقعی افزود: اسلامی که پهلوی دردانه پیامبر اکرم (ص) در آن شکسته و امیرالمومنین (ع) خانه‌نشین شود، اسلام نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات دشمنان علیه کشور و مشکلات موجود افزود: با وجود مشکلات ما مقاومت و ایستادگی می‌کنیم، می‌ایستیم چون علی (ع) ایستاد.

 پورمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه ایران برخوردار از ذخایر عظیم نفتی است، اضافه کرد: ما یک ملت مستقل هستیم و خودمان مشکلاتمان را حل می‌کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر تحقق شعار سال در بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: مردم ایران با حضور در انتخابات و خلق حماسه عظیم شعار سال را تحقق می‌بخشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: امسال همه مردم ایران با انتخاب فردی اصلح و جهادگر و همچنین همراهی با او پس از انتخاب، حماسه سیاسی سال را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/73005/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول