اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسایل سیاسی در اصفهان:

شعار امسال نویدبخش آینده روشن ایران است

کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه شعار امسال نویدبخش آینده روشن ایران است، گفت: تلاش حماسه‌گونه ملت ایران در زمینه مشکلات اقتصادی سبب عبور از خرده‌ موانع مسیر پیشرفت کشور و رشد ایران در تمام زمینه‌های مورد نظر رهبر انقلاب می‌شود.

شعار امسال نویدبخش آینده روشن ایران است

مهدی مستاجران در گفت‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه افق‌های آینده ایران را می‌بینند و اطلاعات جامع و کاملی در تمام زمینه‌های رشد و توسعه کشور دارند.

وی افزود: شعار امسال ایشان نیز نویدبخش روزهای خوب و فتح قله‌هایی است که تاکنون ملت در انتظار تحقق آن اهداف بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: با توجه به مقاومت ملت ایران در برابر نظام سلطه و پیروزی در تمام میدان‌های نبرد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به‌زودی شاهد خلق حماسه اقتصادی هستیم به گونه‌ای که با نهادینه کردن فرهنگ تولید ملی در تمام زمینه‌ها شاهد رشد و توسعه کشورمان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این شعار تأکیدی بر وظیفه ملت ایران دارد به این معنا که همانگونه که ملت ایران تاکنون تلاش کردند که در حوزه اقتصادی کشور بر روی پای خود ایستادگی کند لازم است تلاش حماسه‌گونه دیگری انجام شود تا کشورمان از خرده‌ موانع مسیر پیشرفت با شتاب بیشتری عبور کند.

مستاجران با اشاره به بعد سیاسی شعار امسال تصریح کرد: ما اکنون چندین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری را گذرانده‌ایم که تمام آن‌ها در زمان دقیق تعیین شده آغاز و مردم با شور و حماسه در تمام آن‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این انتخابات نیز همانند گذشته با  پشتوانه مردمی و با شور بیشتری برگزار شود، تصریح کرد: ایران یک کشور مردم‌سالار دینی است و ملت ایران با خلق حماسه در خرداد 92 قله‌های بزرگ‌تری را فتح می‌کند.

مستاجران تأکید کرد: این شعار نوید آینده‌ای بسیار روشن برای مردم است و حرکت در راستای آن با توجه به ائتلاف و وحدت جامع و فراگیر مردمی، پیروزی بزرگی برای ملت ایران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/63008/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول