اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار:

نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال انکارناپذیر است

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نقش بی‌بدیلی در افزایش بصیرت افراد جامعه و تحقق شعار سال دارند.

نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال انکارناپذیر است

 وحید احدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به شعار سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها مغز متفکر جامعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: نیروهایی که در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند نیروهای پرتحرک، پر انرژی و دارای همت مضاعف هستند و در تحقق شعار سال نقش بی‌بدیلی دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و دور اندیشی هر سال با آغاز سال نو شعاری مطرح کرده که  تحقق این شعارها منوط به یک سال نیست و شعار امسال نیز تکمیل‌کننده شعارهای سال‌های قبل است.

وی نقش دانشگاه را در تحقق شعار حماسه اقتصادی و سیاسی قابل تأمل دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه به عنوان مرکز علم و دانش و محیطی برای پرورش تفکر سازندگی جوانان، بستر را برای تحقق‌بخشیدن به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی آماده می‌سازد.

احدنژاد با بیان اینکه تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری دانشجویان و جوانان می‌تواند به پیشبرد اهداف کشوری کمک شایانی داشته باشد تصریح کرد: با تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری که از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها است جامعه موفق‌تر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال با یک حرکت جهشی و انقلابی در راستای کسب آسایش، امنیت و خودکفایی جامعه باشد بیان داشت: مردم ایران اسلامی طی سال‌های بعد از پیروی انقلاب اسلامی با وجود شرایط دشوار و سختی‌های بسیار  پای نظام و آرمان های امام راحل ایستاده‌اند و این وظیه مسئولین را در قبال مردم سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: پیشرفت‌های گسترده ملت ایران در سخت‌گیری نظام سلطه در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی به دست آمده که این نشان از همت والای مردم و مسئولان است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بیجار با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران گفت: خوشبختانه یکی از امتیازهای مهم تحریم‌ها علیه ایران، شناسایی نقاط ضعف و قوت در زمینه‌های اقتصادی بود، که می‌طلبد در سال حماسه اقتصادی مسئولین نقاط قوت را شناسایی و نقاط ضعف را با تدبیر و عزم انقلابی مرتفع سازند.

وی در ادامه به ایجاد وحدت و همبستگی ارکان نظام و مردم اشاره کرد و اذعان کرد: طی گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام با حربه‌های مختلف قصد براندازی نظام را داشتند که همدلی بین مردم و مسئولین موجب شکست پی در پی این ترفندها شده است.

احدنژاد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال 92  اعلام کرد و گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور پر صلابت خود حماسه خطیر سیاسی را به منصه ظهور می‌رسانند.

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات خرداد را رکن اساسی خلق حماسه سیاسی دانست و اضافه کرد: این امر موجب استحکام بیش از بیش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پر شور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است و در بعد اقتصادی با استفاده از نیروهای کار آمد و مجرب و با داشتن برنامه‌ریزی صحیح در زمینه‌های بومی محلی می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.

احدنژاد به همت مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال و اهداف رهبر معظم اشاره و ابراز امیدواری کرد: با وحدت و یکدلی مردم و مسئولین و به کار گیری فرامین گهربار رهبری تحق شعار سال 92 محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بیجار در پایان سخنان خود گفت: به ثمر رسیدن شعار 92 نیازمند فراهم‌سازی بستر مناسب کار از طرف مسئولان کشوری است و مردم نیز با بصیرت و آگاهی خود جریان‌های فتنه و غبارآلود را تشخیص داده و در مسیر خنثی‌کردن آن حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول