اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نظنز در مجلس:

رمز تحقق شعار سال وحدت رویه مسئولان و مردم است

نماینده مردم نظنز در مجلس با بیان اینکه تیزبنی رهبر انقلاب در انتخاب شعار سال قابل تحسین است،گفت: ایشان با توجه به شرایط خاص ایران در سال جدید این شعار را پیش‌‌بینی کردند که رمز تحقق آن وحدت رویه مسئولان و مردم است.

رمز تحقق شعار سال وحدت رویه مسئولان و مردم است

محمد فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اتفاقات سال 92 مانند انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها و برنامه‌ریزی‌های منافقان و دشمنان خارجی برای آینده سیاسی ایران به درستی شعار سال را پیش‌بینی کردند و وحدت رویه مسئولان و گروه‌های سیاسی را در راستای توسعه جامعه مدنظر داشتند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های یک جانبه دشمنان در سال گذشته و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد شد، تورم افسارگسیخته‌ای را شاهد بودیم که نیازمند حماسه اقتصادی در راستای برون‌رفت از این تورم و گرانی‌های سطح جامعه است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در خصوص شعار سال نباید به همایش و سخنرانی اکتفا کنیم؛ بلکه باید با ارائه برنامه و راهکارهایی، حماسه سیاسی و اقتصادی را برای رفع مشکلات جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: برای تحقق حماسه سیاسی به یقین مردم نیز نقش مؤثری دارند و برای حماسه اقتصادی نیز مردم باید به مسئولان کمک کنند تا این موضوع هرچه سریع‌تر در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول