اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی خبر داد

عضویت 59 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: 59 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند.

عضویت 59 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی

علی فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی استان از «طرح کتاب من»، اظهار داشت: در حال حاضر 59 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند، که این افراد سال گذشته 57 هزار و 511 عنوان کتاب، از طریق «طرح کتاب من» از کتابخانه‌های عمومی استان درخواست کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به ازای هر عضو، یک ممیز دو صدم کتاب از طریق «طرح کتاب من» در کتابخانه‌های عمومی استان درخواست شده، که این میزان نشانگر استقبال خوب کتاب‌خوانان از این طرح و لزوم توجه بیشتر در تأمین منابع مطالعاتی مورد توجه اعضای کتابخانه‌ها دارد.

فیروز ضمن تاکید بر اهداف و سیاست‌های کتابخانه‌های عمومی، در راستای تأمین منابع مطالعاتی برای عموم شهروندان، اعلام کرد: برای تمام مخاطبان اعم از کودک، نوجوان، جوان، دانشگاهی و نوسواد، در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی، تاریخی، روانشناسی و ... کتابخانه‌ها را تجهیز کرده‌ایم.

وی با اعلام اینکه «طرح کتاب من»، با هدف تأمین منابع مورد نظر مخاطبان اجرا می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که عضو کتاب‌خوان، کتاب مورد نظرش را در کتابخانه نیابد، می‌تواند با تکمیل فرم، کتاب را از کتابخانه درخواست کند که در این صورت کتاب از طریق کارگزار تهیه شده و به آدرس کتابخانه ارسال می‌شود.

فیروز اضافه کرد: در این صورت عضو متقاضی به عنوان اولین نفر کتاب را در اختیار داشته و پس از مطالعه، برای استفاده سایر اعضا به کتابخانه تحویل می‌دهد.

وی اظهار داشت: اجرای موفق این طرح، گام موثری در راستای رضایتمندی بیشتر کتاب‌خوانان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول