اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش ساعت کاری کتابخانه شیخ کلینی برای ایام کنکور

افزایش 2 هزار عنوان کتاب درسی و علمی برای پشت کنکوری‌ها

کتابخانه شیخ کلینی همزمان با نزدیک شدن به ایام کنکور سال 92 ساعت کاری خود را از 21 به 23 شب افزایش داد.

افزایش 2 هزار عنوان کتاب درسی و علمی برای پشت کنکوری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، مجید طبرزدی اظهار داشت: با توجه به پایان دوره‌ی امتحانات  و تعطیلی مدارس، یکی از جایگاه های علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی کتابخانه‌های عمومی شهر است که در این راستا ، ساعت کار ی کتابخانه به 23 افزایش یافت.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی (ره) گفت: ساعات کاری این کتابخانه از ساعت 8 صبح تا 21 شب بود که البته با توجه به نزدیک شدن به زمان کنکور و به‌منظور ارائه خدمات بهینه به دانش آموزان و دانشجویان  گرامی  ساعت کاری خود را تا ساعت 23 افزایش داده و همچنین این مرکز در روزهای جمعه نیزاز ساعت 9 تا 17 پاسخگوی علا‌مندان است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیک شدن به زمان کنکور 2 هزار عنوان کتاب درسی و علمی خریداری شده که در اختیار کسانی عضو این کتابخانه هستند قرار خواهد گرفت.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی(ره) با اشاره به بخش‌های مختلف این مرکز فرهنگی بیان کرد: کتابخانه شیخ کلینی واقع در شهرری 24 هزار عضو دارد که در این بین 1850 نفر عضو فعال بوده که در بخش‌های مختلف کتابخانه عضویت دارند.

طبرزدی با اشاره به عضویت ویژه اعضاء خاطرنشان کرد: این کتابخانه تحت پوشش سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران اداره می‌شود، از این رو اعضای این کتابخانه می‌توانند با پرداخت 8 هزار حق عضویت ویژه علاوه بر استفاده از امکانات کتابخانه شیخ کلینی (ره)، به‌طور همزمان از امکانات80 کتابخانه دیگر سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران نیز استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین بخش‌های سالن‌های مطالعه مجزا ویژه خانم‌ها با ظرفیت 120 نفروآقایان با ظرفیت 120 نفر، مخزن کتاب، مرجع، کودک و نوجوان، سمعی بصری،کتاب خانه بصیرت( نابینایان)، کلاس‌های آموزشی (علمی، تقویتی و درسی، هنری ) خدمات کامپیوتری و سالن اجتماعات ویژه برگزاری کارگاه تخصصی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 آماده خدمات‌رسانی به عموم شهروندان هستند.

علاقمندان برای عضویت در این کتابخانه می‌توانند به آدرس شهرری، چهارراه فدائیان اسلام، بلوار شهید کریمی نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 2- 33753031  و 1-33370700 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول