اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

نخبگان و بزرگان مسلمان در برابر افکار پلید استکبار ایستادگی کنند

امام جمعه خورموج گفت: مسلمانان به ویژه نخبگان و بزرگان علمی، سیاسی و دینی جهان اسلام باید وظیفه خود را در مقابل تفکر پلید استبکار انجام دهند و مانع از گسترش آتش فتنه شوند.

نخبگان و بزرگان مسلمان در برابر افکار پلید استکبار ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خورموج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حادثه اهانت به مزار صحابی جلیل القدر پیامبر اسلام (ص) و امام علی(ع) توسط تروریست‌های سوری اظهار داشت: حضرت امام خامنه‎ای با واکنش صحیح جامعه بزرگ شیعی به این حادثه اشاره و فرمودند شیعیان وارد بازی دشمن که به دنبال تقویت آتش نزاع شیعه و سنی است، نشدند و رشد فکری خود را نشان دادند.

وی از دادگستری و دادستانی شهرستان دشتی و نیروی انتظامی در دستگیری شرور منطقه تقدیر کرد و گفت: این شرور مردم این منطقه را نگران کرده بود.

مصلح افزود: نظام قدرت اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی محکمی دارد و کسانی مثل عبدالمالک ریگی و گروهک‎ها و منافقین نتوانستند در مقابل این انقلاب ایستادگی کنند و نظام استحکام دارد و قدرت آن را دارد که بتواند جلوی چنین افرادی را بگیرد.

مصلح با تسلیت شهادت امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: وحشتی که القاعده و گروه‎های انحرافی برای آنجا ایجاد کرده‎اند و هر چند بار یکبار حادثه آفرینی می‎کنند ضریح مطهر و گنبد بارگاه امامین عسکرین(ع) توسط همین گروه تخریب شده است و هم‌اکنون به همت بلند مردم در حال بازسازی است.

امام جمعه خورموج به تحریم تنباکو و فتوای میرزای شیرازی اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ جایگاه علما و مراجع بزرگ و رهبران دینی جایگاه ویژه‎ای بوده است و امروز هم تنها راه کشور و حفظ نظام در سایه تبعیت از ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‎ای است.

مصلح از تلاش‎های مسئولین استان و همه اقشار در خدمت‎رسانی به مردم زلزله‌زده شهر شنبه و روستاهای اطراف آن تقدیر کرد و افزود: جا دارد از تلاش‎های شبانه‌روزی فرماندار دشتی نیز تقدیر کنیم.

امام جمعه خورموج ضمن تبریک ماه رجب یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ماه رجب احیا شده است و در این ماه فرصت طلایی است که بتوانیم از فضیلت این ماه بهره ببریم.

وی به مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و ادامه داد: اعتکاف چند سالی است در شهرستان دشتی برگزار می‎شود و انتظار می‎رود که پیر و جوان در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول