اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم:

هدف استکبار خشن جلوه دادن مسلمان‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم گفت: توهین به صحابه رسول خدا (ص) در راستای سیاست‌های اسلام‌هراسی بوده و هدف آنان به جان یکدیگر انداختن مسلمان‌ها و در نهایت خشن جلوه دادن آن‌ها است.

هدف استکبار خشن جلوه دادن مسلمان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدشفیع قهرمانی امروز در تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه این شهرستان در اعتراض به هتک حرمت مرقد صحابه پیامبر (ص) توسط فرقه وهابیت در سوریه، اظهار داشت: این رفتار زشت و وقاهت‌بار وهابیون در هیچ آیین و مسلکی دیده نشده و غیرقابل تایید است.

وی با بیان اینکه این اقدام هتاکانه توسط جبهه النصره طالبان صورت گرفته است، افزود: این کار نقشه‌ای طراحی شده توسط آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود که در راستای برانگیخته شدن عواطف شیعیان انجام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم اسلام‌ستیزی را از اهداف اصلی دشمنان در راستای این اقدام هتاکانه دانست و ابراز داشت: این عمل در راستای سیاست‌های اسلام‌هراسی در دستور کار دشمنان قرار گرفته و هدف آنها به جان یکدیگر انداختن مسلمان‌ها و در نهایت خشن جلوه دادن آن‌ها است.

وی با بیان اینکه اگر سیاست اسلام‌هراسی دشمنان تا اندازه‌ای محقق شده مقصر آن کشورهای عربی و در راس آن عربستان که حامی تروریست‌ها بوده است، بیان کرد: وهابیت خبیث، شیعیان را مرده‌پرست دانسته و هدف دیگر آنان از این اقدام ننگین عدم زیارت مسلمان‌ها از این قبور شریف بوده است.

قهرمانی با بیان اینکه سالم بودن جسد مطهر حجربن عدی هدف دشمنان را نقش بر آب کرده است، خاطرنشان کرد: این صحابه پیامبر به عنوان یار باوفای امیرالمومنین (ع) در مقابل دستورات معاویه مبنی بر نفرین به علی (ع) سر تسلیم فرو نیاورد و با روحیه انسانیت و ولایتمداری نام خود را به نیکی جاودانه کرد.

این مسئول با اشاره به نبرد سخت و نرم ما در مقابل توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: ما سرباز ولایتیم و هر امری که رهبری دستور دهند اطاعت کرده و با جان و دل پذیرا هستیم.

وی با بیان اینکه در نبرد سخت نیز با دستور رهبری انقلاب لحظه‌ای دریغ نمی‌کنیم، گفت: باید حقانیت شیعه و مکتب حقه اهل بیت (ع) ترویج یافته و در عرصه جنگ نرم با تمام توان در فضای سایبری ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/2448/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول