اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

اهانت به قبور صحابه رسول‌الله(ص) توطئه جدید استکبار برای ایجاد اختلاف است

امام جمعه دهگلان اهانت به قبور صحابه رسول‌الله(ص) را توطئه جدید استکبار جهانی و حامیان آن برای ایجاد اختلاف دانست و آن را عملی محکوم نزد همه مسلمانان عالم عنوان کرد.

اهانت به قبور صحابه رسول‌الله(ص) توطئه جدید استکبار برای ایجاد اختلاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان ماموستا ملا جمال جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان در مسجد جامع این شهر گفت: متأسفانه فتنه بزرگی از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در سوریه ایجاد شده و  آن اهانت به قبور صحابه رسول‌الله(ص) است.

وی این مسئله را توطئه جدید استکبار جهانی و حامیان آن برای ایجاد اختلاف عنوان کرد و گفت: این اقدام عملی محکوم نزد همه مسلمانان عالم است.

امام جمعه دهگلان اظهار کرد: اقدام اخیر برخی گروه‌های درگیر در سوریه در نبش قبر حجر بن عدی و اهانت به مرقد جعفر بن ابیطالب که از صحابه بزرگوار رسول الله(ص) و یاران باوفای آن حضرت بوده‌اند مایه تأسف و نگرانی شدید مسلمانان دلسوز شده است.

وی افزود: متأسفانه فتنه بزرگی از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در سوریه ایجاد شده است و دشمنان اسلام برای بر هم زدن اتحاد میان مسلمانان و درگیر کردن آنان با خودشان تلاش دارند روز به روز بر شعله‌های آتش این فتنه بیفزایند.

امام جمعه دهگلان در ادامه به چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان اشاره و تأکید کرد: بدون شک کردستان در طول این چند سال پس از سفر شاهد تحولاتی بوده که اطمینان داریم پس از بهره‌برداری کامل از پروژه‌های مصوبات این سفر تحولی اساسی در منطقه صورت می‌گیرد.

ماموستا  جعفری بر توجه بیشتر مسئولان اجرایی به تحقق کامل این مصوبات در زمان مقرر تأکید کرد و گفت: در سال جاری با همت و کار مضاعف می‌توان کاستی‌های گذشته را نیز جبران کرد.

امام جمعه دهگلان گفت: رهبر انقلاب در این سفر بر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تصریح داشتند و مسئولان باید فرمایش های ایشان را عملی کنند.

ماموستا جعفری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح اظهار داشت: ایشان همه موارد مورد نیاز انتخابات را برشمردند و مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات موجب حفظ آبروی نظام و رشد و عزت کشور شوند.

خطیب جمعه دهگلان در پایان ضمن آرزوی سربلندی و سر افرازی اسلام و مسلمین، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/79013/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول