اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور:

بیداری ملت‌ها طومار استکبار را درهم خواهد پیچید

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور گفت: برداشت غرب از رشد گسترده بیداری اسلامی این است که بیداری ملت‌ها طومار استکبار غرب را درهم خواهد پیچید.

بیداری ملت‌ها طومار استکبار را درهم خواهد پیچید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سهراب صلاحی ظهر امروز در همایش بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه‌های مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: برداشت غرب از رشد گسترده بیداری اسلامی این است که بیداری ملت‌ها طومار استکبار غرب را درهم خواهد پیچید.

وی افزود: دلدادگان انقلاب اسلامی بدانند امروز در وضعیت حساسی قرار داریم که کوچک‌ترین لغزش در مقابل دشمن بزرگ‌ترین سیلی به اسلام است.

صلاحی تصریح کرد: افتخار ما این است که در زمان تشکیل امت واحده اسلامی زندگی می‌کنیم و می‌توانیم قدمی مثبت در این راه مقدس و بزرگ برداریم و دنیای اسلام را از زیر سلطه استکبار و کفر بیرون آوریم.

این مسئول به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات کشور ما مهم‌ترین و مورد‌توجه‌ترین انتخابات دنیا است.

وی اضافه کرد: امروز مسئله عراق را به انتخابات ریاست جمهوری ایران متصل می‌کنند و یا انتخابات آینده لبنان را به نتایج انتخابات ایران وابسته می‌دانند.

صلاحی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای حاکم است که سیاست بین‌المللی و حتی امنیت بین‌المللی به تصمیم‌های آن بستگی دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور به مسئله جسارت به قبر صحابه امام علی اشاره کرد و گفت: بی‌حرمتی به مرقد مطهر صحابه پیامبر اکرم(ص) نشان از ضعف و نابودی دشمن است.

صلاحی اظهار داشت: اگرچه قلوب همه مسلمانان از این حرکت عجزآلود دشمن متألم است اما به یاد سخن امام (ره) در سال 42 که با حمله گاردهای رژیم شاهنشاهی به مدرسه فیضیه فرمودند: «خدا را شکر می‌کنم، ما نیز خدا را شاکریم که مشت دشمنان ما را باز و آنها را رسوا ساخت».

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول