اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

جریان استکباری در پایان راه است

استاندار گلستان گفت: تحریم‌ها، ملت ما را آبدیده و استقامت و مقاومت ملی را بیشتر و ما را به استقلال کامل نزدیک‌تر می‌کند و جریان استکباری در پایان راه است.

جریان استکباری در پایان راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در جمع معلمان استان گلستان در دانشگاه پردیس فرهنگیان با بیان اینکه ملاک اصلی مردم در تشخیص و انتخاب اصلح، معیارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رهنمودهای رهبری شاخص است و هر کس به معیارهای اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری نزدیک‌تر باشد، اصلح است.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو، قشر فرهیخته فرهنگی بیش از دیگران قادر به ایفای نقش در حوزه تنویر افکار عمومی و بصیرت‌افزایی و به تبع آن افزایش مقاومت ملی است.

قناعت افزود: امام راحل، تأمین حیات طیبه که سعادت کامل دنیا و آخرت در آن نهفته است را، به عنوان هدف برپایی انقلاب اعلام کرده است.

استاندار گلستان درباره تحریم‌های وارد شده به کشور گفت: گرچه تحریم‌ها در برخی از بخش‌ها اثراتی داشته لیکن دستاوردهای جمهوری اسلامی بسیار بیش‌تر از دشمن بوده است.

قناعت افزود: تحریم‌ها، ملت ما را آبدیده و استقامت و مقاومت ملی را بیشتر و ما را به استقلال کامل نزدیک‌تر می‌کند و جریان استکباری در پایان راه است.

وی تصریح کرد: در تقابل ایران اسلامی با دول استکباری، هر دولتی که مقاوم‌تر باشد پیروز میدان است نه هر که قوی‌تر باشد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول