اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

نوک انگشت هر ایرانی در حماسه 92 همچون موشکی بر قلب استکبار است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تبلور حماسه سیاسی را در انتخابات دانست و گفت: هر رأیی که توسط هر ایرانی نوشته می‌شود، همچون تیری برقلب دشمنان استکباری نظام است.

نوک انگشت هر ایرانی در حماسه 92 همچون موشکی بر قلب استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در همایش مجمع عمومی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اهمیت نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی به اندازه‌ای است که خلق حماسه می‌تواند کشور و نظام را تا مدت‌های بسیاری در برابر ترفندها و دشمنی‌های استکبار بیمه کند.

فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مدت‌ها پیش دشمن برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده و با ترفندهای مختلف در حال تدارک فتنه‌ای دیگر در این انتخابات است.

سردار امیری افزود: دشمن برای تهدید جمهوری اسلامی در حال مانور دادن در منطقه است و اکنون می‌بینیم که در مرز ترکیه و سوریه، اردن و سوریه و همچنین در آب‌های خلیج فارس توسط ناوهای آمریکایی تحرکاتی صورت می‌گیرد که همه این چنگ و دندان‌ها برای ابراز قدرت‌نمایی در مقابل ایران اسلامی است.

وی از رزمایش ایران در مقابل این تهدیدها گفت و افزود: ما در برابر این همه خط و نشان‌های قدرت‌های استکباری تنها یک رزمایش داریم و آن حضور گسترده مردمی در حماسه سیاسی است.

این فرمانده ارشد نظامی، انتخابات ریاست‌جمهوری را تبلور حماسه سیاسی ملت ایران دانست و اذعان داشت: نوک انگشت هر ایرانی در این انتخابات به مانند موشکی بر قلب استکبار است.

سردار امیری، حضور در این رزمایش را به عنوان مبارزه مقدس دانست و گفت: نیروی مسلح ما در این رزمایش مردم و موشک‌های آن رأی آن‌ها خواهد بود که امروز همه وظیفه داریم در هر لباس و کسوتی به روشنگری برای حضور همه جانبه در این حماسه بپردازیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سپاه به هیچ عنوان در انتخابات دخالت نخواهد کرد، یادآور شد: اما برای تأمین امنیت و ایجاد آرامش در کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه فرق خواص و عوام را در تشخیص دادن تفاوت جبهه حق و باطل دانست و متذکر شد: امروز خواص و از جمله نخبگان و خواص بسیجی وظیفه دارند گمراهان را به سمت جبهه حق دعوت کنند.

وی، خواص بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای این شاخصه دانست و گفت: این خواص و نخبگان در هر عرصه‌ای حضور فعال دارند و می‌کوشند تا هر روز بهتر از دیروز استان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول