اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان:

هتک حرمت مقدسات تشیع نشانه پایان کار غرب است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان گفت: تقدس‌زدایی و هتک حرمت مقدسات تشیع نشانه اوج استیصال و پایان کار دشمنان غربی است.

هتک حرمت مقدسات تشیع نشانه پایان کار غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس صحابه پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد: این عمل ننگین سناریویی دیگر از استعمار پیر در زمان ظهور بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه وهابیت با ظاهر دینی، خود را به خدمت اهداف ددمنشانه استعمار گرفته است، افزود: جنبش به ظاهر دینی وهابیت و جنایات طالبانیسم در چند سال اخیر با هدف مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفته است.

این مسئول، تقدس‌زدایی را یکی از برنامه‌های غرب خواند و گفت: هتک حرمت به مقدسات تشیع نشانه استیصال و پایان کار دشمنان غربی است.

به گفته وی، برنامه تقدس‌زدایی غرب، پیرامون رجعت نکردن مردم به معنویت و انسان کامل تدوین شده است.

*جنگ مذهبی خطرناک‌ترین شیوه جنگ نرم است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه جنگ مذهبی یکی از خطرناک‌ترین شیوه‌ها در جنگ نرم دشمنان استکباری است، افزود: دشمن با راه‌اندازی تقدس‌زدایی قصد ایجاد غفلت و فریب مردم به ویژه مسلمانان جهان را دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای اینگونه اعمال وحشیانه و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان، انحراف توجه آنها از دین و انسان کامل است، ادامه داد: احترام به بزرگان برای مومنان و مسلمانان یکی از نشانه‌های تعظیم به شعائر اسلامی آنهاست.

مهدوی خاطرنشان کرد: تهدید، توهین و تحقیر شعائر اسلامی به ویژه تخریب قبور صحابه (ص) توسط وهابیت تنها یک توهین نیست بلکه نشانگر این است که وهابیت با ایجاد اختلافات مذهبی در زمین دشمن بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با این عمل وقیح اخیر خود قصد توهین به انسانیت، قرآن و اسلام را دارد، اذعان کرد: وهابیت با حمایت غرب قصد منحرف کردن افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه را داد.

*عمل وهابیت در عصر حاضر مانند عمل خوارج در زمان علی (ع) است

این مسئول اعتراض فرهیختگان، دانشگاهیان و اقشار دیگر جامعه به عمل ننگین دشمنان اسلام را نشانه برائت از دشمنان دین خدا خواند و گفت: شیعیان همواره مقتدر و پیروز میدان‌ها هستند.

وی با تصریح بر اینکه عمل وهابیت در عصر حاضر مانند عمل خوارج در زمان علی (ع) است، یادآور شد: کشورهای اسلامی نباید در بازی مذهبی استکبار فریب غرب را بخورند زیرا افرادی که داعیه آزادی دارند امروز با تقدس‌زدایی و قرآن‌سوزی قصد جلوگیری از گرایش‌های مردم جهان به قرآن را دارند.

مهدوی قرآن‌سوزی را موجب گرایش بیشتر مردم جهان به این کتاب آسمانی دانست و متذکر شد: در جبهه نبرد حق و باطل شیطان و شیطان‌صفتان همواره بازنده هستند.

*حجر بن عدی صحابه‌ای بود که در زمان حیات و پس از مرگش به اسلام خدمت کرد

وی با درود و سلام بر پیامبر (ص) و اصحابش، گفت: سلام و درود ما بر حجر بن عدی که در زمان خود یاور رسول خدا (ص) در ترویج دین اسلام بود و امروز پس از هزار سال پس از مرگش با پیکر بی‌جانش به اسلام خدمت کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، وقوع این وقایع شوم و فعالیت دجال‌ها در عصر کنونی را نشانه جنگ آخرالزمان یعنی جنگ بین شهوت و معنویت عنوان کرد.

وی بروز جنگ نرم بین جنود الهی و جنود شیطان را موجب رجوع بیشتر مردم به طرف حقیقت دانست و یادآور شد: دشمن هر روز با شیوه‌ای تازه جنگ و دشمنی خود را علیه اسلام به نمایش می‌گذارد و حال آنکه توفیق الهی مدد کند و تمام مسلمانان را در زمره حجر بن عدی قرار دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم پس از سخنرانی دانشجویان، طوماری را به نشان خشم و نفرت از دشمنی استکبار علیه اسلام امضا کردند.

فضای دانشگاه آزاد اسلامی نیز امروز به دلیل هتک حرمت به ساحت مقدس صحابه پیامبر(ص) سیاه‌پوش شد.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول