اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

راهپیمایی مردم خوزستان در اعتراض به هتک حرمت به صحابه نبی‌اکرم(ص)

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم خوزستان در اعتراض به هتک حرمت به صحابه نبی‌اکرم(ص)، 20 اردیبهشت ماه ضمن حضور در راهپیمایی این حرکت خصمانه را محکوم می‌کنند.

راهپیمایی مردم خوزستان در اعتراض به هتک حرمت به صحابه نبی‌اکرم(ص)

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جنایت وحشیانه، خصمانه و ضدشیعی هتک حرمت و نبش قبر «حجر بن عدی»، صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و یکی از یاران وفادار و جان بر کف امام علی(ع) باید محکوم شود.

وی افزود: در همین راستا جمعه همین هفته، 20 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه در سراسر استان خوزستان راهپیمایی برگزار می‌شود.

*راهپیمایی بعد از نماز جمعه/ مکان مصلی به سوی چهار راه آبادان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در مرکز استان، در شهر اهواز بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه از محل مصلی مهدیه حضرت امام خمینی به سمت چهار راه آبادان (نبش سلمان فارسی) در اعتراض به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت به ساحت مقدس مضجع منور (حجربن عدی) از صحابی پیامبر رحمت و عطوفت و امیر مومنان علی بن ابیطالب(ع) و همچنین تجاوز رذیلانه رژیم جعلی صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی و حکام دست نشانده سردمداران آمریکا در منطقه علیه مردم مظلوم سوریه و استفاده از سلاح‌های شیمیایی که سپاه آزاد سوریه در برابر مردم انجام داده است راهپیمایی برگزار خواهد شد.

*سایر مسیرها از صدا و سیما اعلام می‌شود

وی در پایان گفت: سایر مسیر‌های راهپیمایی در شهرستان‌ها و اطلاعات بیشتر در این مضمون در سایت شورای هماهنگی و صدا و سیما اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول