اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل:

سند نابودی دشمنان با هتک حرمت حرم حضرت زینب(س) امضاء می‌شود

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: با هتک حرمت حرم حضرت زینب(س)، دشمن سند نابودی خویش را امضا می‌کند.

سند نابودی دشمنان با هتک حرمت حرم حضرت زینب(س) امضاء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام محمد باقر حسینی صبح امروز در تجمع اعتراض‌آمیز بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بابل اظهار داشت: تعرض به قبر مطهر صحابه پیامبر(ص) و یاران باوفا و دارای بصیرت و دانش الهی و بینایی اولین مظلوم عالم حضرت علی(ع) فاجعه بزرگی است.

وی بیان داشت: البته نسل سفیه خبیث، ریشه در وهابیت جنایتکار دارد که نشان دادند این اولین جنایتشان نبوده زیرا از گروهی هستند که مزار ائمه بقیع را تخریب و حرم  مطهر عسکریه را در سامرا ویران کردند و جنایات خون بار و کشتارهای زن و مرد و کودک مسلمان و شیعه عراق، لبنان و سوریه را متحمل شدند.

حسینی گفت: در طول تاریخ نشنیدیم و سابقه ندارد پیکری، آن هم صحابه پیامبر را از قبر بیرون بکشند این اوج ظهور هویت و ذات پلید آنها است لذا ضروری است ملت، دانشجویان، طلاب و مردم به هوش باشند و دقت کنند.

وی به شخصیت ولایی حجر بن عدی اشاره و اظهار داشت: حجر بن عدی از یاران باوفای حضرت علی(ع) بود که در سه جنگ جمل، نهروان و صفین حضور داشته و وقتی حضرت علی(ع) در محراب نماز در مسجد ضربت خوردند حجر بن عدی کسی بود که علی را تا خانه همراهی کرد.

این مسئول افزود: در مسجد کوفه وقتی خلیفه وقت به دستور معاویه از او خواست که بالای منبر رفته و حضرت علی(ع) را لعن کند بر بالای منبر رفت و گفت معاویه سزاوار لعن و نفرین است لذا او را به شهادت رساندند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به هدف دشمن از نبش قبر صحابه پیامبر اشاره و اذعان داشت: از دو سال قبل سرویس اطلاعاتی صهیونیست و انگلیس به کمک کشورهای بی جربزه عربی و قطر به این نتیجه رسیدند که در سوریه با مقابله نظامی به جایی نمی‌رسند و نمی‌توانند در جامعه‌ای که  حکومت مشروع دارد مقابله کرده و پیروز شوند.

وی خاطرنشان کرد: آنها سعی کردند مردم را به جان هم بیندازند زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم جان صهیونیست‌ها و وهابیت در صورت جنگ قبیله‌ای در امان است.

انتهای پیام/86009/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول