اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

فراخوان جمع‌آوری آثار ادبی در محکومیت هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان جمع‌آوری آثار ادبی در پی هتک حرمت به مقبره حجربن ‎عدی در این استان خبر داد.

فراخوان جمع‌آوری آثار ادبی در محکومیت هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص)

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با محکوم کردن هتک حرکت به صحابه پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به  ارتش آزاد سوریه با حمله به مرقد مطهر حجر بن عدی و تخریب ضریح و نبش قبر آن صحابی بار دیگر به مقدسات دین اسلام توهین کردند.

وی افزود: این واقعه دردناک دل همه مسلمانان را به درد آورد و این امر موجب می‎شود تا مسلمانان بار دیگر برای حفظ مقدسات خود وحدت و همدلی خود را تقویت کنند.

گرجی در ادامه از اعلام فراخوان جمع‌آوری آثار ادبی در پی هتک حرمت به مقبره حجر بن‎ عدی در این استان خبر داد و گفت: در همین راستا از عموم شاعران و نویسندگان استان خواسته می‎شود تا آثار خود را در قالب شعر، متون ادبی، شعارهای پرمحتوا حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه به این شورا ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شاعران و نویسندگان استان می‌توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد- کوی فرهنگیان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ارسال یا آثار خود را همراه با مشخصات کامل به شماره 03812244020 نمابر کنند.

گرجی در ادامه از چاپ و توزیع  کتابچه «حجرالخیر» در این استان خبر داد و افزود: این کتابچه مروری گذرا بر زندگانی سراسر عزت و افتخار این  سرباز با وفای ولایت است.

وی با اشاره به فضایل حجر بن عدی، تصریح کرد: حجر بن عدی علاوه‌بر فضیلت‌های علمی، در بعد ایمان و بندگی پروردگار مقامی والا داشت.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول