اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد

تجمع اعتراض‌آمیز گناباد‌ی‌ها در محکومیت هتک ‌حرمت صحابی پیامبر(ص)

اقشار مختلف مردم گناباد با حضور در حوزه علمیه شهرستان در محکومیت هتک ‌حرمت صحابی پیامبر(ص) تجمع اعتراض‌ آمیز برپا کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز گناباد‌ی‌ها در محکومیت هتک ‌حرمت صحابی پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، در این تجمع اعتراضی که صبح امروز در حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد برگزار شد، شرکت‌کنندگان که پرچم‌ها و پلاکاردهایی در محکومیت اقدام شرم‌آور ایادی استکباری در تخریب مزار حجربن عدی از صحابی پیامبر اکرم در دست داشتند با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو ضمن محکومیت این اقدام ننگین خواستار همدلی و وحدت هرچه بیشتر و منسجم‌تر مسلمانان در مقابله با توطئه‌های روز افزون استکبار جهانی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان شدند.

تجمع اعتراض آمیز مردم گناباد امروز با حضور گسترده روحانیون و اساتید حوزه، مدیران و اقشار مختلف مردم در گناباد برگزار شد و شرکت‌کنندگان با صدور بیانیه‌ای جنایت گروه‌های تکفیری در تخریب آرامگاه حجر بن عدی، صحابی بزرگ رسول خدا(ص) و حضرت امیر(ع) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: مثلث شوم آمریکا، انگلیس، اسرائیل، که خود را در معرض ویرانی می‌بینند، هر روز با توطئه‌ای جدید به میدان می‌آیند، یک روز با آزار و کشتن مسلمانان، یک روز با ایجاد ناامنی و فتنه در کشورهای اسلامی و روزی دیگر با منع حجاب زنان با عفت و یک روز با سوزاندن قرآن کریم، روزی با تهدید و ترور نخبگان و امروز با تخریب مرقد و بارگاه صحابی پیامبر (صلی الله علیه و آله) و یار با وفای حضرت علی(ع)جناب حجربن عدی الکندی و نبش قبر و انتقال جسد مطهر این شهید جلیل‌القدر به مکان نامعلوم، جسدی که بعد از هزار و سیصد سال هنوز سالم مانده که نشانه کرامت ایشان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اهانت به مقبره این قهرمان بزرگ جهان اسلام دسیسه‌ای دیگر است از سناریوهای پلید اتاق فکر اسرائیل و آمریکای غاصب که هدفی جز شعله‌ور کردن جنگ‌های فرقه‌ای در میان مسلمانان را دنبال نمی‌کند در حالی که گروه تروریستی النصرة وابسته به سازمان القاعده با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است.

همچنین آمده است: ما قاریان، مداحان و طلاب گناباد ضمن ابراز تنفر و انزجار از این عمل ضد دینی و ضد انسانی گروهک سلفی و محکوم کردن آن و تسلیت به محضر امام عصر(عج) و نائبش امام خامنه ای(مدظله)؛ از علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنی، حکام کشورهای اسلامی، سازمان کنفرانس اسلامی، مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری تقاضا داریم این جنایت ضد انسانی را محکوم نموده و از تکرار اینگونه جنایات، قاطعانه جلوگیری کنند.

در این بیانیه تاکید شده است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان آماده هرگونه ایثارگری و جان فشانی در راه اعتلای اسلام برای نبرد با این کج اندیشان هستند.

انتهای پیام/70004/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول