اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

مردم با مزایای تشکیل تعاونی آشنا شوند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ تشکیل تعاونی به شکل مطلوب در کشورمان نهادینه شده و مردم با مزایای آن آشنا شوند.

مردم با مزایای تشکیل تعاونی آشنا شوند

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کارگران در رشد و سازندگی کشورمان به معنای واقعی کلمه نقش زیادی دارند لیکن چنانچه در راستای تشکیل تعاونی گام برداشته شود برای جمع بیشتری از کارگران امنیت شغلی مورد انتظار ایجاد شده و کشورمان در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعاونی در کشورمان از اهمیت و جایگاه قانونی برخوردار است، افزود: رویکرد اساسی تعاون، ایجاد همدلی و همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی بین اقشار مختلف جامعه است تا در نتیجه آن ارتباط سالمی بین اقشار مختلف جامعه شکل گرفته و برای همه فرصت اشتغال فراهم شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: تشکیل تعاونی فقط به فعالیت‌های اقتصادی محدود نمی‌شود به طوری که می‌توان در زمینه‌های مختلف با هزینه کمتر و همراه با کیفیت مناسب خدمات فرهنگی، آموزشی، ورزشی و .. ارائه داد و از ظرفیت‌های نهفته در بین مردم به شکل مطلوب استفاده کرد.

خضری با بیان اینکه نتیجه تشکیل تعاونی در مناطق مختلف کشور چه بسا استان، رشد فرهنگ، ارتقای سطح دانش عمومی و همکاری جمعی است، اظهار داشت: چنانچه تفکر تشکیل تعاونی در جامعه به شکل مطلوب نهادینه شود کارآفرینی، اشتغال سالم و ایمن برای کارگران ایجاد می‌شود.

وی به ریشه داشتن تعاون در فرهنگ اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکپارچگی، داشتن روح تعاون و ایثار به عنوان اصل اساسی در دین مبین اسلام مطرح است پس باید بیش از گذشته در راستای نهادینه‌سازی این تفکر در جامعه گام برداشت و برای شاغلان آن امنیت شغلی و درآمد مکفی نیز فراهم کرد.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول