اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

اشتغال پایدار در گرو نهادینه‌سازی تفکر تشکیل تعاونی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: زمانی اشتغال پایدار در جامعه ایجاد می‌شود که فرهنگ تشکیل تعاونی در جامعه نهادینه شود و اقشار مختلف جامعه با مزیت‌های این موضوع آشنا شوند.

اشتغال پایدار در گرو نهادینه‌سازی تفکر تشکیل تعاونی است

علی سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: رسانه‌‌های جمعی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ تشکیل تعاونی در جامعه گام بردارند زیرا ورود به این عرصه برای جوانان اشتغال پایدار  به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: حوادث ناشی از کار در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارخانه‌های آذربایجان غربی با افزایش مواجه نیست به طوری که آمار موجود در این زمینه ثابت مانده است که این موضوع مرهون تلاش و دقت‌ عمل کارآفرینان و صاحبان واحدهای تولیدی است.

سلیمانی به فعالیت 40 بازرس در مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: این بازرسان چگونگی اجرای قانون کار، میزان حفاظت و بهداشت محیط کار در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارخانه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا اینکه تذکرهای لازم را ارائه داده و برای هر چه بهتر شدن شرایط محیط کار مساعدت‌های لازم ارائه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون یک فقره جریمه در مورد بهداشت و ایمنی کار صادر نشده است، بیان داشت: با توجه به اینکه مدیران کارخانه‌ها، فعالان عرصه صنعت و تولید از مشاوره‌های این اداره کل بهره‌مند می‌شوند در محیط کار شرایط رضایت‌بخشی ایجاد کرده‌اند.

سلیمانی به شکل‌گیری جنگ اقتصادی علیه کشورمان اشاره کرد و کارگران را سربازان دفاع اقتصادی دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه مردم کشورمان به تسلیم مجبور شوند به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند حال آنکه کارگران در کنار سایر مردم ولایتمدار و سخت‌کوش کشورمان قرار گرفته‌اند تا آثار تحرکات مخالفان نظام را به حداقل برسانند.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه‌‌سازی تفکر فعالیت اقتصادی در قالب تعاونی، اظهار داشت: امروزه نقش سازنده تعاونی‌ها در عرصه اقتصادی، اجتماعی و .. به شکل چشمگیری محرز است به طوری که صاحب‌نظران کشورهای در حال توسعه نیز اهمیت گسترش و نهادینه کردن فرهنگ تشکیل تعاونی را در باورهای اقشار مختلف جامعه مورد توجه و مطالعه قرار داده‌اند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: باید در ایران اسلامی نیز به این مهم بیش از پیش توجه شود تا کشورمان با شتاب بیشتری در مسیر توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول