اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تجلیل شدند

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسمی که با حضور مدیر کل، معاونین و کارکنان این اداره کل برگزار شد، تجلیل شدند.

بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی ظهر امروز در این مراسم در جمع بانوان این اداره کل، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر گفت: زنان جامعه باید با اقتدا به این اسوه و الگو در تمامی عرصه‌ها و با به ‌کارگیری شعور و آگاهی اسلامی نقش‌آفرینی کنند، چرا که فعالیت و نقش آفرینی زنان در جامعه و استفاده از توانمندی آنان در بخش‌های مختلف، توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت زهرا (س) به نام زن، با این هدف است که مادران و دختران جامعه اسلامی در اخلاق و رفتار خود از سیره آن حضرت درس بگیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام بیان داشت: دین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در میان ادیان الهی، نگاهی مثبت به زن داشته و امروز همه دنیا فهمیده اند که جایگاه زن در انقلاب جایگاه رفیعی است و زنان در ایران اسلامی پس از انقلاب، از امکان رشد علمی و اخلاقی و پیشرفتهای مدیریتی و مناصب دولتی برخوردار شده اند.

به گفته راستی، برخی شناخت صحیحی از جایگاه زنان ندارند و همواره تلاش می‌کنند نقش زنان را کمرنگ جلوه داده و حضور آنان را در عرصه‌های مختلف نادیده بگیرند و این در حالیست که زنان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در ادامه با اشاره به روز جهانی کارگر به جایگاه کار و کارگر در اسلام اشاره کرد و گفت: بوسیدن دست کارگر از سوی بزرگ‌ترین پیامبر خدا، ارزش عالی و اهمیت بی‌نظیر «کار» و تلاش برای رزق حلال را نشان می‌دهد.

وی، از کارگران به عنوان محرک چرخه اصلی اقتصاد و تولید در جامعه نام برد و افزود: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی  نامگذاری شده، دولت، کارگران و کارفرمایان می‌توانند با همکاری، همدلی، تعامل مناسب و رعایت اصل سه جانبه گرایی به بهترین شکل ممکن حماسه اقتصادی را در سال جاری رقم بزنند.

راستی اضافه کرد: جامعه کارگری همانطور که در بیش از سه دهه بعد از انقلاب در همه انتخابات و صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و حتی نظامی در صف مقدم دفاع از انقلاب حضور داشتند، امسال نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب رییس جمهوری و نمایندگان منتخب خود در شوراهای شهر و روستا، حماسه بزرگ سیاسی را رقم خواهند زد.

در پایان این مراسم، بانوان این اداره کل با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.

انتهای پیام/2310/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول