اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به همت مؤسسه بنیاد برکت

1000 مدرسه در کشور ساخته می‌شود

معاون امور زیربنایی مؤسسه بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت در نظر دارد، یک‌هزار مدرسه را در سراسر کشور با همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته و تحویل دهد.

1000 مدرسه در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمدرضا شریف‌نیا در حاشیه بازدید از این شهرستان اظهار داشت: بنیاد برکت در نظر دارد، یک‌هزار مدرسه را در سراسر کشور با همکاری سازمان نوسازی مدارس کسور ساخته و تحویل دهد.

وی گفت: تاکنون 320 مدرسه شش کلاسه ساخته شده است و 858 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده و دانش‌آموزان مناطق محروم کشور از آن استفاده می‌کنند.

شریف‌نیا تصریح کرد: یکصد و نود و نهمین مدرسه مؤسسه بنیاد برکت در شهرستان قلعه‌گنج به نام شهید احمدی ساخته و تجهیز شده است که امیدواریم مایه آبادانی و پیشرفت منطقه باشد.

وی افزود: از این تعداد مدارس تاکنون 14 مدرسه در استان کرمان ساخته شده است و امیدواریم این راه ادامه پیدا کند و دیگر در این مناطق مدرسه کپری و ناامن برای تحصیل فرزندان ایران زمین وجود نداشته باشد.

معاون امور زیربنایی مؤسسه بنیاد برکت گفت: مؤسسه بنیاد برکت از زیر مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) است که از اقدامات خوب این مؤسسه می‌توان به تلاش‌های اقتصادی نوین و انحصاری آن اشاره کرد.

وی بیان داشت: ما در این مجموعه با شیوه نوین و بدیع در مناطق محروم با یک کارآفرین مشارکت و به ازای هر نفر اشتغالزایی دائم 30 تا 50 میلیون تسهیلات به مدت پنج سال در اختیار افراد قرار می‌دهیم و از این طریق در اشتغال پایدار سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

شریف‌نیا خاطر نشان کرد: برای امسال با استعلامات صورت گرفته از سراسر کشور حرکت و به زودی سهمیه هر استان مشخص و ساخت مدارس در آنها آغاز می‌‌شود.

انتهای پیام/80004/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول