اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه خبر داد

نشست ابوترابی با طلاب مدرسه معصومیه

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه از برگزاری نشست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با طلاب این مدرسه خبر داد.

نشست ابوترابی با طلاب مدرسه معصومیه

امیر امیرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی در مدرسه علمیه معصومیه قم، تصریح کرد: جمعه شب جلسه‌ای به صورت خصوصی با جمعی از طلب و فارغ‌التحصیلان مدرسه معصومیه و طلاب فعال در برخی موسسات حوزوی و فرهنگی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه که به مدت دو ساعت به طول انجامید بیشتر زمان جلسه به پرسش و پاسخ پرداخته شد و طلاب مطالب خود را مطرح کردند.

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نیز عنوان کرد که این جلسه برای ایشان مهم است و البته این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه در ارتباط با شرایط ائتلاف بین گروه‌های اصولگرا مباحثی مطرح شد و ایشان تاکید کردند که نسبت به ائتلاف اصولگرایان پایبند خواهند بود.

امیرگان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی همچنین بیان کرد که مخالف تشتت در بین کاندیداهای اصولگرا است، ایشان همچنین از حوزویان خواست مطالب و نقطه نظرات خود را به ایشان منتقل کنند.

وی اضافه کرد: در این جلسه طلاب ضمن طرح سئوالات، برخی دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و احتمالا یک جلسه عمومی در هفته جاری در مسجد مدرسه معصومیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی برگزار شود.

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به اینکه کامران باقری لنکرانی نیز روز 22 اردیبهشت ماه در مدرسه معصومیه حضور خواهد یافت، بیان کرد: بسیج مدرسه معصومیه آمادگی دارد که کاندیداها در فضایی علمی نقد شده و دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و دیدگاه‌های طلاب را بشنوند.

انتهای پیام/78002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول