اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش عنبرآباد هشدار داد

وجود 25 مدرسه خطرآفرین در عنبرآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: این شهرستان دارای 120 مدرسه است که 32 باب آن بیش از 25 سال قدمت دارد و 25 مدرسه نیز خطرآفرین هستند.

وجود 25 مدرسه خطرآفرین در عنبرآباد

حمزه زمانی امروز در حاشیه افتتاح مدرسه شش کلاسه ابتدایی کشکمور بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این شهرستان دارای 120 مدرسه است که 32 مدرسه آن بیش از 25 سال قدمت دارد و 25 مدرسه نیز خطرآفرین هستند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه 90 درصد مردم شهرستان عنبرآباد کشاورز هستند، اما هنرستان کشاورزی در این شهرستان وجود ندارد، بنابراین می‌طلبد، مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار عنبرآباد نیز اذعان داشت: در دولت نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای در تمام بخش‌ها صورت گرفته است، اما در بعضی زمینه‌ها هنوز این نیاز وجود دارد که به صورت اورژانسی خدمات‌‌رسانی صورت گیرد.

ولی‌محمد مشایخی تصریح کرد: صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در این منطقه وجود ندارد و تنها کارخانه آن «نیلی‌صنعت» است که از طریق بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) احداث شده است.

وی با بیان اینکه یکی از معادن غنی کشور در شهرستان عنبرآباد وجود دارد که سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند، منطقه را متحول کند، تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاران ترغیب و تشویق شوند تا در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند، چرا که تمام توجیهات فنی و اقتصادی برای آن وجود دارد.

انتهای پیام/80005/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول