اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

ثبت نام هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا آغاز شد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌‌های همدان گفت: با توجه به برگزاری هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون پایه آغاز شد.

ثبت نام هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا آغاز شد

گودرز محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ثبت نام هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا اظهار داشت: این آزمون مطابق با دستورالعمل و آیین‌نامه تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی طبق ضوابطی که ابلاغ خواهد شد، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مدارک لازم برای شرکت در این آزمون، یک قطعه عکس سه در چهار، تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و فرم تکمیل شده مشخصات داوطلبان در محیط رایانه‌ای Excel است. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: متقاضیان باید مدارک و فرم تکمیل شده مشخصات خود را به آدرس تهران، سازمان راهداری و حمل و ‌نقل جاده‌ای، دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در دو مرحله انجام خواهد شد و ثبت نام فعلی برای شرکت در آزمون پایه بوده و پذیرفته‌شدگان مرحله اول به مرحله بعدی و شرکت در آزمون اصلی راه خواهند یافت.

گودرزی، آخرین مهلت ارسال مدارک خواسته شده را تا اول تیرماه سال جاری اعلام کرد و بیان کرد: زمان و مکان برگزاری آزمون‌ها متعاقباً اعلام و ثبت نام آزمون پایه نیز از طریق سایت سازمان WWW.RMTO.IR انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: واحد ایمنی ترافیک این اداره کل با شماره تماس 7-4210446-0811 آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان و راهنمایی آنان در خصوص آزمون این دوره خواهد بود.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول